וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת לערוץ 10: נינה סטורמס הקפיאה המגעים לרכישתו

16.11.2014 / 12:54

סטורמס בחנה השקעה ביחד עם משקיעים נוספים בהם חברה ההפקות "פרימנטל", וערכה סבב פגישות בנושא בישראל בהן עם שר התקשורת היוצא גלעד ארדן. משרה"מ נתניהו הקפיא את החקיקה, היא החליטה להקפיא את המגעים

נינה סטורמס. GettyImages
נינה סטורמס/GettyImages

מכה נוספת לערוץ 10: מקורביה של אשת העסקים נינה סטורמס מאשרים הבוקר (ראשון) כי בשל הגשת הערר על החוק להקדמת פיצול ערוץ 2 - הוקפאו המגעים בינה לבין ערוץ 10 באשר להשקעה בערוץ.

סטורמס בחנה השקעה ביחד עם משקיעים נוספים בהם חברה ההפקות "פרימנטל", וערכה סבב פגישות בנושא בישראל בהן עם שר התקשורת היוצא גלעד ארדן. היא צפויה לעזוב כעת את ישראל מבלי שנקבעו לה פגישות נוספות שאמורות היו לקדם את המהלך. על פי מקורביה, היא אינה הייתה מעוניינת להשקיע בערוץ 10 במתכונתו הנוכחית, היינו תוכן "רזה" וללא משדרי ריאליטי. חוסר הוודאות הקיים בשוק, כך אומרים מקורביה לוואלה! ברנז'ה, לא מאפשר בשלב זה בחינה של השקעה ארוכת טווח בערוץ.

החוק לפיצול ערוץ 2 אמור היה להיות מלווה בהורדה דרסטית של רף ההשקעה בתוכן שחייב את ערוץ 10, ובכך לאפשר לאפשר לו להמשיך ולהתקיים כלכלית. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש לקראת סוף השבוע ערער על החוק, אשר יזם ארדן, וזאת בנימוק כי ברצונו ללמוד אותו לעומק. המשמעות היא כי אם לא יימצא לו פתרון ייחודי - ערוץ 10 לא יוכל לקבל רישיון שידורים ולהמשיך לשדר מעבר לשנה הנוכחית, וכי זכייניות ערוץ 2 ימשיכו לשדר יחד עד לשנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully