וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מתכנן נתניהו לשוק התקשורת? ברוורמן קורא לו לגלות לציבור

17.11.2014 / 15:14

יו"ר ועדת הכלכלה אבישי ברוורמן הודיע כי יזמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, החל ממחר שר התקשורת, להציג לציבור את המתווה שלו לרפורמה בשוק התקשורת. "אם הדבר יידחה לאחר הבחירות זה עלול לגרום לכאוס טוטאלי בתקשורת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת מרכז הליכוד. ראובן קסטרו
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת מרכז הליכוד/ראובן קסטרו

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו, החל ממחר שר התקשורת, יציג בקרוב את המתווה שלו לרפורמה בשוק התקשורת? יו"ר ועדת הכלכלה אבישי ברוורמן אמר היום (שני) כי בכוונתו לקיים דיון אליו יזמין את ראש הממשלה להציג את המתווה שלו, כעת לאחר שהגיש ערר על החוק להקדמת פיצול ערוץ 2.

את הדברים אמר ברוורמן באירוע הפרידה משר התקשורת היוצא, גלעד ארדן, שהיה יוזם שינוי החקיקה שהוקפא. באופן כמעט סמלי, היום אמור היה לעלות במליאה הדיון בחוק לולא הקפיא אותו ראש הממשלה.

גורם בכנסת אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי הדברים לא תואמו מראש ובהסכמה מול לשכת ראש הממשלה, וכי אין באפרות ועדת הכלכלה לחייב את נתניהו להציג מתווה שכזה שכן הוועדה היחידה שיכולה לחחב אותו להגיע לדיון היא הוועדה לביקורת המדינה. בלשכת ראש הממשלה טרם אישרו כי בכוונתו להגיע לדיון כזה, או לשלוח אליו נציג מטעמו שיציג את תכניותיו של ראש הממשלה לרפורמה בענף השידורים.

"אי אפשר שלא להתקדם, כי אם הדבר יידחה לאחר הבחירות יהיה כאוס טוטאלי בענף התקשורת.", אמר היום ברוורמן. הוא התייחס גם לסכנת הסגירה העומדת, שוב, בפני ערוץ 10 ואמר כי "אסור שיהיה מונופול (של ערוץ 2, ד.א.) וצריך לשמור על התחרות". תגובת לשכת ראש הממשלה, כאמור, טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully