וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BBC תפיק דרמה המבוססת על "פלפלים צהובים"

20.11.2014 / 11:33

רשת BBC הבריטית מתכוונת לעלות לשידור בעוד שנתיים סדרת דרמה בת שישה פרקים המבוססת על "פלפלים צהובים" של קרן מרגלית ואשר שודרה בקשת. קרן מרגלית ואבי ניר ישמשו כמפיקים אחראיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת BBC הבריטית מודיעה על הפקת דרמה חדשה המבוססת על הסדרה הישראלית "פלפלים צהובים" של קשת, אותה כתבה היוצרת והתסריטאית קרן מרגלית והפיקה חברת ההפקה יולי אוגוסט הפקות. זו הפעם הראשונה ש-BBC מפתחת סדרה ישראלית וזו הפעם השנייה שהרשת מפתחת דרמה המבוססת על סדרה זרה.

הסדרה, שתיקרא "THE A WORD" תכלול שישה פרקים שיחלו להצטלם בקיץ 2015 והיא צפויה לעלות לשידור בתחילת 2016. האדפטציה הבריטית תיכתב עבור BBC1 על ידי פיטר באוקר. קרן מרגלית, מנכ"ל קשת אבי ניר ושרה ג'ונסון, מנהלת מחלקת הדרמה וההפקות בשלוחת קשת בבריטניה ישמשו מפיקים אחראים.

"פלפלים צהובים" עלתה לראשונה לשידור בקשת בדצמבר 2010 ועוסקת במשפחה המנהלת משק לייצוא פלפלים צהובים במושב מבודד בערבה המתמודדת עם ההבנה שבנם הוא אוטיסט. עונתה השנייה שודרה בערוץ 2 במהלך 2014 והייתה לדרמה השנייה הנצפית ביותר במהלך השנה. הסדרה גרפה שמונה פרסים בטקס האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע, תוך שהיא זוכה למחמאות המבקרים.

"אהבתי מאוד את הסדרה המקורית והשתדלתי לכבד את המקור במהלך הכתיבה", מסר פיטר באוקר, התסריטאי הראשי של BBC1. "יש לנו את ההזדמנות לעשות משהו מצחיק, קשוח וריאליסטי על חיי המשפחה העכשוויים בהתמודדות עם אוטיזם. זוהי דרמה מלאה ברעיונות על הורות, נכות, תקשורת וקהילה, שתייצר חיבור עם הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully