וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים לצלחת: מינויים חדשים באגף התוכן של yes

20.11.2014 / 13:38

מי ששימש למעלה מ-20 שנים כמפיק הראשי של המתחרה HOT אופיר רבינוביץ' ייכנס לתפקיד זהה בחברת הלווין. דנה שטרן תמונה למנהלת הרכש, ערוצי הבית, ערוצים חיצוניים וה- VOD

דנה שטרן. רמי זרנגר,
דנה שטרן/רמי זרנגר

מינויים חדשים באגף התוכן של yes: דנה שטרן תמונה למנהלת הרכש, ערוצי הבית, ערוצים חיצוניים וה- VOD - כך מודיעה היום החברה. שטרן נמצאת ב-yes מיום הקמתה, ובעבר הובילה מהלכים מרכזיים באגף התוכן כמו הקמת ערוץ הבית של HBO בישראל - yes Oh, אפשרויות צפייה מתקדמות כגון: שידור במקביל לארה"ב ועוד.

במקביל, אופיר רבינוביץ' יצטרף לחברה כמפיק אחראי ומנהל תפעול. רבינוביץ' שימש עד לאחרונה מעל 20 שנה בתפקיד דומה בחברה המתחרה HOT, והוא יהיה אחראי על כל מערך ההפקה בחברה, כולל על מחלקת תפעול תוכן ועל מחלקת הפקות המקור בניהולה של דגנית אטיאס-גיגי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופיר רבינוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

רון אילון מנכ"ל yes: "אנו עושים כעת צעד נוסף במובילות התוכן בטלוויזיה הרב ערוצית בישראל הן מבחינת הרכש והן מבחינת הפקות המקור. דנה, אשת מקצוע מעולה ובעלת קשרים בינלאומיים יוצאי דופן תמשיך להוביל את תחום הרכש של החברה ולהביא לקהל הישראלי את התכנים הבינלאומיים מהטובים בעולם. אופיר, המביא עמו מקצוענות, ניסיון רב שנים והיכרות עמוקה עם עולם ההפקות בישראל, יהווה שחקן חיזוק נוסף להפקות המקור האיכותיות וזוכות הפרסים של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully