וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת

20.11.2014 / 17:09

כבר לא בונים על הפרינט בימי חול: קמפיין של עיתון ידיעות אחרונות למנויים חדשים שרץ בימים אלה מצניע את מהדורת העיתון המודפס היומי ומדגיש את מהדורת סוף השבוע והמהדורה הדיגיטלית. וואלה! ברנז'ה עוקבת אחר המגמה

בית ידיעות אחרונות. נמרוד סונדרס
ידיעות אחרונות/נמרוד סונדרס

מסתכלים קדימה: הקמפיין של עיתון ידיעות אחרונות למנויים חדשים שרץ בימים אלה מצניע את מהדורת העיתון המודפס היומי ומדגיש את מהדורת סוף השבוע והמהדורה הדיגיטלית. המבצע מציע לאלף המנויים החדשים של העיתון מכשיר טאבלט מתנה, ועמו את אפליקציית העיתון היומי וספרים דיגיטליים של הוצאת ידיעות אחרונות. האפשרות לקבל את הטאבלט מתנה תסתיים בסוף ינואר.

מדובר בנקודת ציון נוספת במגמה: ידיעות אחרונות סובל בשנים האחרונות מירידה בתפוצה, ויחסי הכוחות בין החשיפה אליו לבין זו של ישראל היום המחולק חינם התהפכו בשנים האחרונות. מסקר TGI האחרון עלה כי ידיעות אחרונות, בראיה חצי שנתית, חווה ירידה מנתון של 38.4% בסוף שנת 2013 לנתון חשיפה של 34.5% בחצי השנה הראשונה של שנת 2014. ישראל היום לעומתו טיפס באותה התקופה לנתון של 39.8%.

הגזרה שבה עדיין מוביל ידיעות אחרונות על ישראל היום היא זו של סוף השבוע, והזירה האינטרנטית. בחצי השנה הראשונה של 2014 עמדה החשיפה אליו בסופ"ש על 38%, כאשר במקביל שיעור החשיפה לישראל היום בסוף שבוע עמד על 33.9%. גם בגזרה זו הפעם מצטמצם, ואת הצמצום הזה מנסים כעת, ככל הנראה, לבלום בקבוצת ידיעות באמצעות חיזוק מספר המנויים של עיתון סוף השבוע והמהדורה הדיגיטלית.

יצוין כי מעיון בתקנון המבצע עולה כי הטאבלט חינם יוענק גם למנויים שירצו לרכוש מנוי למהדורה היומית המודפסת, ולא רק לסוף השבוע, אולם אופציה זו הוצנעה ממודעת הפרסומת. בידיעות אחרונות, כך עושה רושם, הגיעו למסקנה כי עתיד ארסנל המנויים תלוי באלה הקוראים את המהדורה היומית בפורמט דיגיטלי, ולכן ויתרו על הדגשת המהדורה היומית המודפסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully