וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקרון השישי: לשרת את הבוס

23.11.2014 / 18:37

ב"ישראל היום" השתמשו במאמר שפורסם בניו יורק טיימס כדי להבהיר כיצד אפילו עיתון הבית של אובמה - אשר אדלסון הוא ממתנגדיו הגדולים ביותר - מתנגד לדעותיו. הבעיה: המאמר דווקא תמך בנשיא

שלדון אדלסון – לאס וגאס, 1 באוקטובר 2014. AP
שלדון אדלסון – לאס וגאס, 1 באוקטובר 2014/AP

בעמוד חדשות החוץ של "ישראל היום" הוצא מהקשרו מאמר שפורסם בניו יורק טיימס ועליו דיווח כתב העיתון בארצות הברית יוני הרש, זאת על מנת שישתלב בידיעה התוקפת את נשיא ארצות הברית ברק אובמה. כותרת המשנה ניכסה את הפרסום בניו יורק טיימס לידיעה נגד אובמה, אשר מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון הוא ממתנגדיו הגדולים ביותר, וזאת למרות שהמאמר בניו יורק טיימס כלל לא קרא להדיח את הנשיא, ואפילו ההיפך מכך.

באייטם שפורסם הבוקר תחת הכותרת "זעם בארה"ב על רפורמת ההגירה של אובאמה" הוכנסה לכותרת המשנה השורה הבאה: "אפילו הנוי יורק טיימס טוען: אפשר להדיחו". הניו יורק טיימס ידוע כעיתון התומך בנשיא האמריקאי, וגם הפעם הוא לא קרא להדיח את הנשיא. המאמר שפורסם בו בסוף השבוע, מאת פיטר שוק, הסביר את יחס החוקה האמריקאית להדחת נשיא בארצות הברית, ובאשר לאובמה נכתב בו למעשה את ההיפך ממה שהציג ישראל היום בכותרת המשנה שלו: "גם אם יש לקונגרס הסמכות לעשות כך, זה לא אומר שהוא צריך לעשות את זה", כתב שוק ביחס לנשיא המכהן והסביר מדוע לא נכון יהיה מצד הקונגרס להדיח את הנשיא ומדוע יהיה זה נוגד את רוח החוקה.

תגובתו של עורך חדשות החוץ של העיתון, בועז ביסמוט, טרם התקבלה. בעיתון טרם הגיבו לשאלה מדוע הציגו את המאמר כך בכותרת המשנה של הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully