וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע איחוד המערכות: אור קניספל עוזב את "פנאי פלוס"

25.11.2014 / 12:30

פרסום ראשון: עורכו הראשי של השבועון מבית ידיעות אחרונות יעזוב בתום ארבע שנים. לראשונה, לא ימונה עורך למגזין והתקן יאוחד עם זה של עורכת GOstyle ליאת לוי-קופלמן שתערוך כעת את שני המגזינים במקביל

אור קניספל. רפי דלויה
אור קניספל/רפי דלויה

העורך הראשי של מגזין "פנאי פלוס" אור קניספל יסיים את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. קניספל עורך את המגזין מבית ידיעות אחרונות בארבע השנים האחרונות, ואת מקומו תתפוס ליאת לוי-קופלמן עורכת מגזין GOstyle - כאשר התקנים יאוחדו והיא תערוך את שני המגזינים במקביל.

ארבע השנים האחרונות היו סיבוב שני של קניספל במגזין "פנאי פלוס", ושלוש שנים לפני שמונה לעורך הוא שימש כמשנה לעורכת נירית וייס, שהביאה אותו עימה לעיתון, והיה חלק מצוות שינוי המגזין. בין היתר הוא הוא עבד ב"ביט אינטראקטיב" וב"ארצה הפקות" כאחראי תחום האינטרנט. קניספל לקח חלק גם בהקמת האתר "סלונה", והיה מפתח הפורמט של "שדרג את הסלב" ששודר בערוץ הבידור הישראלי. בדצמבר הקרוב הוא יחל לעבוד כמנהל תוכן בכיר בחברה מתחום הניו מדיה, שקהל היעד שלה בינלאומי.

ליאת לוי-קופלמן. באדיבות המצולמים
ליאת לוי-קופלמן./באדיבות המצולמים

ליאת לוי-קופלמן היא ותיקה בקבוצת ידיעות אחרונות, והיא החלה בה את דרכה לפני יותר מעשור כעורכת כתבת ומאיירת ב"פנאי פלוס", ובהמשך שימשה כסגנית עורכת סגנית מגזין הנוער "ראש1". בשנת 2004 מונתה לתפקיד עורכת מגזין האופנה ועיצוב הפנים GOstyle שלהקמתו הייתה שותפה, למשך תקופה ערכה גם את "ראש1" במקביל.

המינוי של לוי-קופלמן לעריכת מגזין "פנאי פלוס" כעת וההחלטה שלא להציב בראש המגזין עורך בלעדי, עשויים לרמז על התכניות של קבוצת "ידיעות אחרונות" באשר לעתידו של המגזין המודפס - בתקופה זו של איחוד המערכות. בעוד המגזין סובל, כמו רוב מוצרי הפרינט, מירידה עקבית בחשיפה ותוך שנתיים הוא איבד שליש מהקוראים, הוחלט השנה על הקמת אתר האינטרנט "Pplus" בעריכת אייל גיבלי והוא החליף את מדור הרכילות של ynet ואת אתר האינטרנט "פנאי פלוס" שהיה קיים עד אז.

"פנאי פלוס" מצטמצם, "Pplus" מתרחב

איחוד תקני העורך הראשי של המגזינים כעת עם מינויה של לוי-קופלמן הוא המשך לקיצוץ רוחבי שנערך ב"פנאי פלוס" ובמסגרתו נערך צמצום בהוצאות המערכת לרבות שכר עובדים, העיתון עצמו קטן בהיקפו, והוחלט על סגירה של כמה ממדוריו ואיחוד תקנים. בעוד "פנאי פלוס" מצטמק, מערכת "Pplus" גדלה בהיקפיה ונוספו לה תחומי אחריות על מדורים חדשים ותכניות אולפן.

אור קניספל אישר את הפרטים, ומסר: "ליאת לוי-קופלמן הוא בחירה מצוינת לתפקיד. היא מכירה היטב את עולם המגזינים ואת עולם הבידור שבו אנחנו פועלים. אני מאחל לה ולמערכת הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully