וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דגמי התערב - בעין השביעית הורידו כתבה מהאוויר

28.11.2014 / 12:06

אתר "העין השביעית" הסיר כתבה על כך שחברת נדל"ן בבעלות דודו דגמי, הגישה תביעה נגד עיתונאית הארץ שרון שפורר בגין פוסטים שכתבה בפייסבוק. שפורר: "מה שהכי מבאס זה שכבר כמה פעמים נכנעים כלי תקשורת לאיומים של עורך הדין של החברה"

**. אסור להשתמש
**/אסור להשתמש

אתר "העין השביעית" הסיר אמש (חמישי) כתבה על כך שחברת נדל"ן בבעלות העבריין המורשע דודו דגמי, אשר שמה לא יצוין כאן מטעמי איסור פרסום, הגישה תביעה נגד עיתונאית הארץ שרון שפורר בגין פוסטים שכתבה בפייסבוק. בכתבה ב"העין השביעית" צוין שם החברה אשר דגמי הוא מבעליה ופרטים על אודותיו ועל התנהלותו, והיא הוסרה לאחר התערבות של פרקליטו של דגמי.

את התביעה הגישה החברה נגד שפורר לפני חצי שנה וזאת לאחר שכתבה עליהם כמה פעמים כי מדובר ב"חברה מפוקפקת". שפורר עצמה רמזה בפוסטים שלה שהיא לא יכולה לפרט על אודות הסיבות, אולם בכתבה שפורסמה ב"העין השביעית" פורטו עניינים פליליים המיוחסים לחברה ולבעליה והובאו ציטוטים מתוך כתב ההגנה וכתב התביעה. סכום התביעה של החברה את שפורר עומד על יותר ממליון שקלים.

שפורר כתבה בעמוד הפייסבוק שלה בתגובה להסרת הידיעה כי "מה שהכי מבאס זה שכבר כמה פעמים נכנעים כלי תקשורת לאיומים של עורך הדין של החברה, פשוט כי ליועצים המשפטיים אין כח להגדיל ראש והם מעדיפים לא להשחית זמן על אייטם".

שוקי טאוסיג, עורך אתר "העין השביעית" מסר בתגובה: "בניגוד לכתוב בידיעה שלכם, מחקנו את הכתבה בגלל החשש מעבירה על החוק בשל הפרת צו איסור פרסום ולא בשל איום בתביעת דיבה, שכלל לא התקבל. בניגוד לטענה של שפורר, היועצים המשפטיים והעורכים של 'העין השביעית' לא נהגו בצורה שונה מזו של אלו ב'הארץ' או ב'וואלה!', שלא קשרו בין זהותו של העבריין המורשע וחברת הנדל"ן שבבעלותו. עוד בניגוד לידיעה שלכם, לא התבקשה מאיתנו תגובה, אלא אם כן מסר בן שורה בווטסאפ שעה לפני הפרסום ביום שישי נחשב לבקשת תגובה. לו הייתה מתבקשת תגובה היה נמסר לכם שהכתבה אצלנו תתפרסם שוב ביום ראשון לאחר שנלמד את צו איסור הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully