וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בתוך הנגמ"ש

30.11.2014 / 12:42

"גלעד שליט הפך לדמות שעיתונאים בעיני עצמם רצים אחריו, עורכים משחרים לפתחו ובונים עליו שירגש וירים את הרייטינג. האם הוא ראוי לכך? כנראה שלא", הסביר ברדיו חיפה ביום שישי בבוקר כתב חדשות 2 יוסי מזרחי. באותו ערב בדיוק שידר "אולפן שישי" כתבה עם שליט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למה ואיך ממש לא ברור, אבל גלעד שליט הפך לדמות מוכרת כזו שעיתונאים בעיני עצמם רצים אחריו, עורכים משחרים לפתחו, בונים עליו שירגש, יזכיר את הסיפור שלו, ועל הדרך ירים את הרייטינג. האם הוא ראוי לכך? האם זהו האיש הנכון והסיפור הנכון לרכב עליו? כנראה שלא אבל לאיש לא אכפת", כך אמר בסוף השבוע כתב חדשות 2 יוסי מזרחי. בתוך כך, ביום שישי פורסם אייטם ב"אולפן שישי" על מפגש בין שליט לבין גיא בוקאטי יוצר השיר "עכשיו כשאתה כאן" בביצועו של אריק איינשטיין.

כתבת "אולפן שישי" דפנה ליאל תארה את השיר "הקליפ הכמעט רשמי של חזרת שליט הביתה, ששודר אז שוב ושוב על מסכי הטלוויזיה וריגש מדינה שלמה", אולם את מזרחי הוא ככל הנראה מרגש הרבה פחות. "מדינה שלמה הסכימה להתעלם מכל העובדות ופשוט להתרגש. וההוא שמרגש אותנו מופיע מדי פעם בכנס, במועדון שירה או בטלוויזיה כדי להוכיח לנו שהשתגענו, נפלנו על הראש, שבעל הבית השתגע", אמר בפתח תכניתו השבועית ברדיו חיפה.

מזרחי חזר על דברים שפרסם בן כספית, לפיהם "שליט היה זה שלא הקשיב בתדרוכים, נרדם בעת כוננות, לא סייע לחבריו להילחם במחבלים ובחר להתחבא בטנק. וגם אחר כך לא ניסה לעשות את מה שלוחם אמור לעשות, להילחם. הוא נכנע, הרים ידיים ללא סיבה ורץ לשבי". מזרחי היה מהעיתונאים שבמשך שנים ליוו את בני משפחת שליט, ואשר סיקרו מקרוב את חזרתו למצפה הילה משבי החמאס.

לקראת השידור באולפן שישי, אמר מזרחי: "הערב שליט שוב יופיע בטלוויזיה ואנחנו נתרגש ונרחם ונתחשב וניזכר אבל נשכח שהכל כאן הפוך, מציאות שעומדת על הראש. חבריו של שליט שנלחמו ונהרגו, חנן ברק ופאבל סלוצקר נשכחו מהר מאוד. זה שהפקיר אותם ובהמשך גם את נשקו הפך לכוכב, מגה כוכב. אריק איינשטיין כתב לו שיר, מנהל מכללה יוקרתית העניק לו מלגה, משרד הביטחון נתן קצבה וזו רשימה חלקית. אולי טוב למות בעד ארצנו אבל הכי טוב זה לא להילחם, לא למות וגם לחיות כגיבור. זה אפשרי. יש לנו הרי דוגמא חיה ואם נמשיך לעודד אותה עלולים להיות לנו עוד הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully