וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים למיכה שגריר בטקס הקולנוע הדוקומנטרי

3.12.2014 / 14:07

הבמאי והמפיק מיכה שגריר יקבל בעוד שבועיים פרס מפעל חיים בטקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי. בין המועמדים: "שותפי סוד" של רביב דרוקר ו"תיקים מהסנגוריה" של מויש גולדברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבמאי והמפיק מיכה שגריר, אשר חתום בין היתר על הסרטים "אוונטי פופולו", "סיפור גדול" והסדרה "בת ים ניו יורק", יקבל בעוד שבועיים פרס מפעל חיים על "50 שנה של עשייה קולנועית וטלוויזיונית" בטקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2014. שגריר, 77, החל את דרכו המקצועית כעיתונאי בעל המשמר ובהמשך בקול ישראל ובגלי צה"ל.

באירוע יחולקו פרסים בסך כולל של 450 אלף שקל ליוצרים דוקומנטרים. האירוע, שמופק על ידי פורום היוצרים הדוקומנטרים, מתקיים בתמיכת מועצת הקולנוע ומשרד התרבות, יס, ערוץ 8 וקשת. המועמדים לפרס בקטגורית סרט תיעודי באורך מלא הם "הנסיך הירוק" בבימויו של נדב שירמן; "משפטי חיים" בבימויים של נורית קידר וירון שני; "קרב אחד יותר מדי" של הבמאי יואל שרון; "36 מבטים על פוקושימה" בבימוין של מיכל קפרא ודווה עוז מלמן; ו"תקופת מבחן" בבימויה של אביגיל שפרבר.

המועמדים לפרס בקטגורית הסרט התיעודי הם: "אלבום 61" בבימויו של חליל אפרת; "כופר נפש" בבימויה של קרן שעיו; "כישרון לארץ ישראל" בבימויים של יעל קיפר ורונן זרצקי; "מלך היהודים" בבימויו של יאיר קדר; ו"קולות מהבודקה" שביימה לינה צ'פלין.

בקטגוריות פרויקט תעודה טלוויזיוני המועמדים הם "כביש 90" בבימויים של ענת זלצר ומודי בראון; "לא תשקוט הארץ" שביים עמית גורן; "שותפי סוד" של רביב דרוקר; ו"תיקים מהסנגוריה" של מויש גולדברג. עוד קטגוריות בתחרות: סרט ביכורים, סרט סטודנטים, סרט תעודה חופשית וכתבה תיעודית. כמו כן יחולקו פרסים לבעלי מקצועות שונים: עריכה, צילום, תחקיר, מוסיקה מקורית ופסקול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully