וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: אסיפת עובדים דרמטית בערוץ 10

3.12.2014 / 15:53

על פי ההערכות, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי צפוי להתייחס לפרסומים על אודות מסמך ההבנות שנחתם בין יו"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה בדבר השקעה עתידית בערוץ. בתוך כך, איגודי היוצרים פנו לנתניהו וביקשו שלא להעניק לערוץ הקלות על חשבונם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי ערוץ 10 קיבלו מהנהלת הערוץ הזמנה לאסיפת עובדים שתיערך מחר בצהריים (חמישי) ובה ינתנו להם עדכונים על מעמדו של הערוץ, אשר זיכיון השידורים שלו מסתיים בעוד פחות מחודש וטרם אושר לו רישיון שידורים. על פי ההערכות, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי צפוי להתייחס לפרסומים על אודות מסמך ההבנות שנחתם בין יו"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה בדבר השקעה עתידית בערוץ, ולתוצאות ישיבת מועצת הרשות השנייה המתקיימת בשעה זו ועוסקת בין היתר בדבר חובות הערוץ, מחויבויות התוכן שלו, ומסמך ההבנות עם נחמה.

ובתוך כך, בשל החשש למתן הקלות בחובת ההשקעה לערוץ 10 ובצל הבחירות שבפתח, איגודי היוצרים והעובדים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה פנו היום במכתב לראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו בו הם מבקשים שלא יחזור על עצמו שוב ההליך שהתקיים בסוף שנת 2102, ערב הבחירות הקודמות, אז עמד ערוץ 10 בפני סכנת סגירה ועל מנת להצילו ניתנו לגופי השידור הקלות תוכן בסך 27 אחוזים ממחויבויותיהם. "מדובר היה בתיקוני חקיקה בהולים שהתבצעו שלושה שבועות בלבד לפני הבחירות – תיקוני חקיקה אשר משפיעים באופן מהותי על מהלכים פוליטיים ומהווים פגיעה של ממש בדמוקרטיה הישראלית ובערכיה", כותבים היוצרים, והודיעו כי הם יוצאים ל"מאבק משותף על ההשקעה בהפקות המקור ועל תרבות הטלוויזיה הישראלית".

"פרנסת יוצרי ועובדי הטלוויזיה בישראל, לא תשרוד עוד מכה אנושה כמו זו של דצמבר 2102", כתבו היוצרים לנתניהו. "תקשורת שימשיך להתנהל על כרעי תרנגולת, סופו שימשיך לספוג עוד ועוד מכות כגון אלו, עד שמשוק היצירה הטלוויזיונית בישראל ומתפקידה של התקשורת ככלב השמירה של הדמוקרטיה, לא יישאר זכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully