וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מחזיק בתיק התקשורת? זה אבסורד"

וואלה! ברנז'ה

4.12.2014 / 15:22

עם זאת, לדברי הפרשן הפוליטי של חדשות 2 אמנון אברמוביץ', "את המחאה החברתית בקיץ 2011 פתחה המהדורה המרכזית של ערוץ 2 עם מחיר הקוטג' כששניהם מבעליו הם יצרני הקוטג' הגדולים בישראל. כלומר בסך הכל יש בישראל חופש תקשורת". האזינו

יח"צ - חד פעמי
אמנון אברמוביץ' באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
אמנון אברמוביץ' באזכרתו של דב יודקובסקי/נמרוד סונדרס

"זה אבסורד. כשראש הממשלה הזה, שהוא כל כך תקשורתי, מחזיק את כלי התקשורת המצולמים, משודרים, מרכזיים אצלו ביד או תחת היד, זה בהחלט מצב א-נורמלי", כך לדברי הפרשן הפוליטי של חדשות 2 אמנון אברמוביץ'. עם זאת, לדבריו, "אלי זה לא זולג. את המחאה החברתית בקיץ 2011 פתחה המהדורה המרכזית של ערוץ 2 עם מחיר הקוטג' כששניהם מבעליו הם יצרני הקוטג' הגדולים בישראל. כלומר בסך הכל יש בישראל חופש תקשורת".

אברמוביץ' אמר את הדברים לרועי כ"ץ בתוכניתו "תעודת עיתונאי", שתשודר מחר (שישי) ברדיו תל אביב. בראיון, התייחס אברמוביץ' גם לדימוי התקשורת הישראלית כתל אביבית שמאלנית, אשכנזית ליברלית. לדבריו, "אתה תראה היום קולקציה אדירה של חילוניים ודתיים ואשכנזים ומזרחיים וגברים ונשים ויוצאי אתיופיה. תמיד שנאו ותמיד וישנאו את התקשורת אבל נדמה לי שההתמקדות שלה במדינת תל אביב וחוסר הרגישות או חוסר הקשב לפריפריה זו הייתה ונותרה המחלה המרכזית".

בהמשך הראיון התייחס אברמוביץ גם לשיח האלים ברשתות החברתיות שהגיע מבחינתו לשיא עם ההפגנה נגדו מול אולפן השטח בקריה במהלך "צוק איתן" וכן לצלקות הפיזיות שנותרו בגופו ממלחמת יום הכיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully