וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יעקב אילון יגיש את מבט

6.12.2014 / 17:47

מי שהגיש את מהדורת החדשות המרכזית בערוצים 2 ו-10 יגיש את זו של הערוץ הראשון. משימתו הראשונה תהיה סיקור מערכת הבחירות; מירב מילר ואמיר איבגי יגישו תכנית יומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי משא ומתן בן מספר שבועות עם יונה ויזנטל, מודיעה היום רשות השידור כי העיתונאי והמגיש יעקב אילון מצטרף לחטיבת החדשות של הערוץ הראשון. אילון יגיש את מהדורת "מבט" מידי ערב בשעה 19:58.

משימתו הראשונה תהיה סיקור מערכת הבחירות ומשדר הבחירות של הערוץ. מירב מילר ואמיר איבגי יגישו תכנית יומית לקראת הבחירות בערוץ.

אילון היה ממקימי חברות החדשות בערוצים המסחריים 2 ו-10 והגיש את מהדורת החדשות המרכזית בשניהם. בהמשך הגיש גם מהדורת חדשות לילית מזווית בינלאומית בקשת ומאוחר יותר הגיש גם בערוץ החדשות I24news ובערוץ 9. במשך שמונה שנים פעל כעיתונאי בניו יורק. במהלך השנים הנחה אילון 5 משדרי בחירות.

יונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור: "הצטרפותו של יעקב אילון לחטיבת החדשות של הערוץ הראשון מהווה נדבך משמעותי בקידומו של הערוץ הראשון בכלל ושל מהדורת "מבט" בפרט. אני בטוח שאילון יסייע להפיכתה למהדורה מובילה ומשמעותית עוד יותר. יחד עם האנשים הטובים ברשות השידור נמשיך בתנופה שמתחוללת לאחרונה על מנת להשיב את אמון הציבור ברשות השידור ובשידור ציבורי איכותי מקצועי ומוביל".

אילה חסון, מנהלת חטיבת החדשות של הערוץ הראשון: "אני מאמינה שיעקב אילון יוכל לתרום מניסיונו, ממקצועיותו ובייחודיות שלו. אני מאחלת לו ולנו הצלחה באתגר המיוחד, המרתק והראוי הזה".

יעקב אילון: "אני מאמין בחשיבותו האדירה של שידור ציבורי חזק ואתגייס בכל הכוח כדי לעזור לכך שהערוץ הראשון יחזיר לעצמו את הבכורה בתחום החדשות. הערוץ הראשון נמצא בתחילתה של מהפכה וחשוב שהוא יחזור להיות גורם משמעותי ותחרותי בשוק התקשורת, כפי שאך טבעי שיהיה. יש לי אמון רב במנכ"ל יונה ויזנטל ובמנהלת החדשות אילה חסון ואני מצפה בכיליון עיניים לעבוד איתם ועם אנשי הערוץ הראשון וקול ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully