וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש וחצי לאחר מינויו: ליאור לנדנברג עוזב את לשכת לפיד

9.12.2014 / 15:23

פרסום ראשון: עקב פיטוריו של יאיר לפיד ממשרד האוצר, יעזוב מי ששימש כדוברו האישי את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לא ברור אם ומי יחליפו

ליאור לנדנברג. אלי דסה, מערכת וואלה! NEWS
ליאור לנדנברג/מערכת וואלה! NEWS, אלי דסה

עקב פיטוריו של יאיר לפיד מתפקיד שר האוצר, החליט ליאור לנדנברג לעזוב את לשכתו, וזאת חודש וחצי בלבד לאחר שנכנס לתפקיד דוברו האישי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לנדנברג אמור היה להחליף את מי שמילאה את התפקיד מיום הקמת המפלגה, נילי רייכמן, שעברה לשמש בבתפקיד כותבת הנאומים של לפיד וכיועצת.

לנדנברג שימש כרכז הכתבים של מעריב משנת 2007 והוא פרש מהעיתון לפי כשישה חודשים לאחר 13 שנים בהן מילא תפקידים רבים הן בעיתון ובאתר, מתוכן שבע שנים כרכז הכתבים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, זמן קצר אחרי יציאתה של רייכמן לחופשה החליט לפיד, בתור שר האוצר, לעבות את מערך הדוברות ומינה לתפקיד מנהלת מערך האסטרטגיה והתקשורת את איילת פריש, ולתפקיד הדובר האישי את לנדנברג. משפוטר לפיד מהמשרד - הופסקה כאמור עבודתו.

"לנדנברג היה מועסק במסגרת משרת אמון של משרד האוצר", אומר גורם בכנסת. "ברגע שהשר סיים את תפקידו, באופן טבעי נמסרים מכתבי סיום העסקה לכל נושאי משרות האמון במשרדו". טרם נודע אם ומי יחליפו בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully