וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן נגד ערוץ 10: "עשיתם תרגיל"

10.12.2014 / 11:53

שר התקשורת לשעבר תוקף את סקר ערוץ 10 שהוצג אתמול והראה צמצום בפער הקולות שמקבל נתניהו לבין זה שמקבל יו"ר האופוזיציה הרצוג, ומאשים בפייסבוק: "ראש הממשלה סופג התקפות מהתקשורת בישראל, זו שחיטה מה שאתם עושים"

מפגש יוצרים עם גלעד ארדן. ניב אהרונסון
מפגש יוצרים עם גלעד ארדן/ניב אהרונסון

שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן תוקף את סקר ערוץ 10 שהוצג אתמול והראה צמצום בפער הקולות שמקבל ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין זה שמקבל יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג, ומאשים את ערוץ 10: "עשיתם תרגיל". ארדן, שהתבקש על ידי ערוץ 10 להגיב לתוצאות, אמר כי ערוץ 10 הטעה את הצופים בכך שכלל בסקר גם את גדעון סער, אולם פיצל את נתוני ההצבעה לו מאלה של יתר הליכוד.

"ראש הממשלה סופג התקפות מהתקשורת בישראל, זו שחיטה מה שאתם עושים, אבל הצופים שלכם מכירים את הנתונים", אמר אתמול בתגובה למראיינת אושרת קוטלר. היום בפייסבוק הוסיף: "לא כדאי להתפתות ולהאמין לכל סקר. אתמול כשניסיתי להסביר זאת לאושרת קוטלר בחדשות 10 היא רמזה שאנחנו בימין מתבכיינים ואמרה שהטיעון שהתקשורת תוקפת את הימין וראש הממשלה הוא 'טיעון שחוק'. זה נכון שזה טיעון שחוק, אבל זה לא אומר שהוא לא נכון".

את הסקר ערך הסוקר הקבוע של ערוץ 10, פרופ' קמיל פוקס. "הסקר לא דרמטי והנתונים לא בדיוק משקפים את המציאות", אמר ארדן בתגובה. "אתם מבינים? הפרידו בין נתניהו ובין סער. פלא שהתמיכה בו נמוכה? פונים לציבור ושמים ברשימה ארבעה מועמדים מימין, שניים מהמרכז ואחד מהשמאל, ואז אומרים שזה "דרמטי". נכון אושרת, זה שהתקשורת שמאלנית זה טיעון שחוק והוא ישחק עוד. כי לצערי התקשורת ממשיכה להיות כזאת ואנחנו נמשיך להשמיע את הטיעון הזה כל עוד היא תהיה כזו. הערב זכינו לדוגמא חיה איך התקשורת מבנה מציאות על פי מה שנוח לה", דברי ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully