וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בין מייבש כביסה ויושרה עיתונאית

11.12.2014 / 11:24

רותם שטרקמן מ-TheMarker רמז שגאולה אבן הייתה מעורבת ואישרה אייטם שפורסם בידיעות אחרונות ובו צולמו היא ובעלה רוכשים מייבש כביסה, כעת הוא מתנצל

גדעון סער וגאולה אבן בחתונתו של יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני, 19 בספטמבר 2014. ראובן קסטרו
"בדיעבד התברר שזו ידיעת פפראצי". בני הזוג/ראובן קסטרו

סגן עורך TheMarker רותם שטרקמן פרסם אמש (רביעי) התנצלות מוזרה בפני עיתונאית ערוץ 1 גאולה אבן, וכתב כי לא התכוון להטיל דופי ביושרה העיתונאית שלה כאשר התייחס לאייטם בידיעות אחרונות שהציג תמונה של אבן ושל בעלה גדעון סער בחנות למכשירי חשמל לגביו רמז כי הוא נעשה בשיתוף עמם.

בחודש שעבר דיווח כתב המפלגות של ידיעות אחרונות יובל קרני בשער האחורי של "ידיעות אחרונות" כי בני הזוג רכשו מייבש כביסה בחנות של מחסני-חשמל בתל-אביב, סניף הנמצא באותו רחוב בו נמצא בניין המערכת של "ידיעות אחרונות". פרקטיקה של קבלה של מוצרים חינם על ידי ידוענים לטובת פרסום תמונתיהם "רוכשים" כביכול את המוצר, כמעין "פפרצי מזויף", היא פרקטיקה רווחת בעולם עיתונות הסלבס. שטרקמן התייחס לידיעה של קרני, ורמז כי בדומה לכך בני הזוג קיבלו את המכשיר החשמלי בחינם תמורת פרסום תמונתם בעיתון.

"ב-6/11 כתבתי כאן על רכישת מייבש כביסה על ידי גדעון סער וגאולה אבן ברשת מחסני חשמל", כתב שטרקמן לעוקביו בטוויטר. "בדיעבד התברר שזו ידיעת פפראצי ללא שיתוף פעולה מבני הזוג. בכל מקרה לא התכוונתי להטיל דופי ביושרה העיתונאית של אבן ואם זה עלה מהציוץ אני מתנצל".

שאלה שהופנתה לשטרקמן, האם התנצל בעקבות דרישה של בני הזוג אבן וסער, העיתוןן, גורם אחר או שמא מיוזמתו - טרם נענתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully