וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

12.12.2014 / 10:31

ב-ynet נפרדים מראש דסק הכלכלה • במאקו ממנים מנהל חדש ל-makoTV • בכלכליסט חותמים חודש עצוב לתחום העיצוב • ויש עוד, הכל בפנים

באתר ynet נפרדו מתום זיו, ראש דסק ערוץ הכלכלה והצרכנות של האתר ומי שהיה עורך מדור כלכלה ירוקה של האתר. ומה הלאה? זיו מונה לתפקיד עוזרו של יניב לוי, דובר הסתדרות העובדים הכללית.

חודש עצוב לתחום העיצוב: כתבת העיצוב של כלכליסט יעל סובינסקי עוזבת את העיתון בתום שנה וחצי. אי אפשר שלא להזכיר שבשבוע שעבר דיווחנו כי כתב העיצוב של עיתון הארץ יובל סער התפטר. לשניהם, ככל הידוע, לא מונו מחליפים.

בוקר כלכלי

מה שלום אביב פרנקל? טוב ששאלתם. פרנקל סגר על הנחייה של ועידת "מפיק" שתקיים בפעם השנייה קבוצת "שקוף דיגיטל" בתחילת פברואר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. גולת הכותרת בוועידה תהיה תחרות "הסטארט אפ החדשני בתחום האירועים" שתזכה את המוצר הזוכה בפרס כספי בגובה 25 אלף שקל.

סוכנות ADD מתכננת להפיק עונה נוספת של הדוקו-ריאליטי "גולללל-סטאר", שתהיה העונה השלישית של התכנית ותשודר ב-HOT. עוד מוקדם לדבר על ליהוקים, אז נזכיר את הזוכים בעונות ששודרו: עופר דומינגז בראשונה, ושימי אטיאס בשנייה. כבר שכחתם? לא נורא.

ומבזק כלכלי: כתב ערוץ 10 באזור הדרום אלמוג בוקר הצטרף השבוע לקאדר המנחים המחליפים של "לילה כלכלי", והגיש לראשונה את התכנית.

איטריות מחוממות? אתם אמרתם

השף משה שגב יכול יהיה בקרוב להוסיף לקורות החיים שלו עוד תכנית בישול, גם היא בזכיינית ערוץ 2 רשת. שגב הגיש בעבר בזכיינית את התכניות "אצל שגב במטבח", "הבסטה של שגב" , "שגב עולמי", "שגב בא לבשל", "שגב בא לפנק" ו"שגב- המופע". איטריות מחוממות? אתם אמרתם.

וחדשות מרמת החייל: רועי ג'ערני מונה לתפקיד מנהל makoTV. ג'ערני החל את דרכו ב-mako לפני כארבע שנים כעורך משנה של ערוץ בית ומשפחה והמשך היה העורך הראשי שלו. במקביל שימש גם כעורך ערוץ הרוח של האתר.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully