וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחום ברנע, תתבייש. זמנך עבר"

13.12.2014 / 19:05

נמשכת המתקפה של יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט על קבוצת ידיעות אחרונות, הפעם היא מכוונת אישית - אל בכיר פרשני הקבוצה בעל הטור נחום ברנע, וזאת בעקבות טורו בסוף השבוע אותו מכנה הערב בנט "מאמר שטנה"

נפתלי בנט, נחום ברנע. ראובן קסטרו, נמרוד סונדרס, עיבוד תמונה
נפתלי בנט, נחום ברנע/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, נמרוד סונדרס

נמשכת המתקפה של יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט על קבוצת ידיעות אחרונות, הפעם היא מכוונת אישית - אל בכיר פרשני הקבוצה בעל הטור נחום ברנע, וזאת בעקבות טורו בסוף השבוע אותו מכנה הערב בנט "מאמר שטנה". ברנע כינה במאמרו את ציבור הבוחרים של הבית היהודי "שונאי זרים, חשוכים, עבדים לרבנים שנגועים בגזענות, קנאות דתית ולאומנית, סוחטי כסף מעטיני השלטון", והדברים מגיעים אחרי שכבר תקף את המפלגה בשבוע שעבר.

"במה אנחנו פחות ישראליים ממך? נחום ברנע, תתבייש. זמנך עבר, ההסתה ללא תגובה נגמרה. זה לא יהיה יותר, הדברים שכתבת אינם ראויים לדפוס", כתב בנט לציבור לברנע במכתב פתוח ולציבור הבוחרים שלו בפייסבוק, ואמר להם כי מוטב שיצפו לשמוע פעמים רבות כינויים כאלה נגדם לקראת הבחירות. "המדינה שאתה מכיר - זאת שהאליטות התקשורתיות, המשפטיות והאקדמיות שייכות לצד אחד, שמאל אולטרה קיצוני של המפה הפוליטית - המדינה הזאת התפכחה, הזמן שבו יכולת לירוק אותיות הסתה על דפי העיתון, ואיש לא יפצה פה, נגמר", דברי בנט.

הדברים מגיעים שבוע בלבד לאחר שבנט תקף בחירות את אתר האינטרנט של קבוצת ידיעות, ynet, וטען כי הוא עושה עליו "עליהום" מכוון. באתר פורסמה ידיעה לפיה בנט הפר הבטחה לבנות מעונות יום - מה שהוא טען לשקר. הוא התבטא אז באומרו כי אנשי האתר "ירו בי כדור-שקר בראש", וכבר אז טען כי קבוצת ידיעות אחרונות תמשיך ותצא נגדו באמצעות כלי התקשורת שברשותה. "בתקופה הקרובה תצפו למתקפת 'עליהום' תקשורתית על הבית היהודי בכלל, ועליי בפרט", כתב בשבוע שעבר. "למה? כי אנחנו מתחזקים, וזה המחיר. ההבדל הפעם -נגיב".

נחום ברנע עמד גם אז ברקע לדברים, שהגיעו לאחר שייחס לחברת מפלגת הבית הידוי דברים שלא נאמרו על ידה ועוררו זעם במפלגה. ברנע כתב כי שקד אמרה לבכירה בפרקליטות"אני אהיה שרת משפטים, ואני אבוא להרוס אתכם" - אולם נאלץ בהמשך השבוע להתנצל על הפרסום.

נחום ברנע סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully