וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שנה וחצי: שי באב"ד פורש מתפקידו

14.12.2014 / 16:09

מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד נפגש עם יו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' והודיע לה כי הוא מבקש לסיים את תפקידו. כשנשאל בעבר על ידי וואלה! ברנז'ה האם יצטרף למפלגתו של כחלון הכחיש בתוקף את הדברים

שי באבד. ראובן קסטרו
שי באבד/ראובן קסטרו

מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד ביקש מיו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' לסיים את תפקידו - כך מודיעה היום (ראשון) הרשות. אחת ההערכות הן כי באב"ד עוזב לטובת הצטרפות למפלגת "כולנו" של שר התקשורת לשעבר משה כחלון, אולם הערכה זו הוכחשה בעבר על ידי באב"ד כשנשאל בנושא על ידי וואלה! ברנז'ה. במקביל, היום נודע כי גם האחראי על תיק הרשות השנייה במשרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' - עמרי הרוש, הצטרף למפלגתו של כחלון כדובר הקמפיין.

באב"ד משמש בתפקיד מאז יוני 2013, ובתקופתו הספיק להעביר מספר רפורמות להסדרת שוק הטלוויזיה המסחרית בישראל והן בהסדרת הרגולציה עצמה.

בהודעת הרשות נכתב כי "בתקופתו כמנכ"ל, קידמה הרשות השנייה שורה של מהלכים לרבות הכשרת הקרקע למעבר לשוק של רישיונות והסרת החסם הרגולטורי של מחויבויות התוכן, קידום פריסת תשתיות מלאה של מערך עידן פלוס והרחבת היצע הערוצים, וכן המלצות ליישום בתחום התוכן השיווקי. כמו כן, בתקופת באב"ד פעלה הרשות למיקוד הרגולציה והפחתת הכללים וכן הושלם תהליך ארגוני מקיף ברשות השנייה, לרבות מבנה ארגוני חדש, הקמת מחלקת מחקר, צמצום תקנים בכירים ומהלך התייעלות שכתוצאה ממנו צומצמו עלויות הרשות ב-25%".

שי באב"ד: "אני מסכם תקופה מרתקת ומשמעותית ברשות השנייה. אני שמח שהייתה לי הזכות להותיר חותם ולהוביל שורה של שינויים משמעותיים ברגולציה ובשוק הטלוויזיה המסחרית. מהלכים נוספים אשר קידמתי ולא יצאו לפועל כתוצאה מהשינויים הפוליטיים, יהוו את המתווה עם משרתי ציבור מקצועיים הפועלים בחרדת קודש בשל חשיבות הענף. אני בטוח שהצוות המקצועי של הרשות, יחד עם המועצה החדשה ברשות מדז'יבוז יובילו את הענף הן לוודאות ויציבות והן לצמיחה'".

אוה מדז'יבוז': "על אף הזמן הקצר שיצא לנו לעבוד זה לצד זה, זכיתי לשותף אמיתי לדרך באחת התקופות הסוערות ובעלת המשמעויות מרחיקות הלכת ביותר לשוק הטלוויזיה המסחרית בישראל. בתקופתו כמנכ"ל הרשות השנייה, שי תרם תרומה משמעותית לשוק הטלוויזיה המסחרית בישראל ואף הניח יסודות איתנים להמשך הסדרת השוק ופיתוח הרגולציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully