וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי הארץ נערך לפיטורים: "לא נהסס לפנות לערכאות משפטיות"

16.12.2014 / 15:32

ועד עובדי הארץ-TheMarker מסר להנהלת הקבוצה כי בכוונתו לפנות לערכאות משפטיות כדי לבחון את חוקיות מהלך הפיטורים המתוכנן ולנסות למנוע אותו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בהנהלה מבקשים לפטר עשרה עד עשרים עובדים מכלל מחלקות החברה

עמוס שוקן בכנס אילת. ראובן קסטרו
עמוס שוקן/ראובן קסטרו

המתח בקבוצת הארץ עולה לקראת הוצאתה לפועל של הליך הפיטורים המתוכנן במסגרת תקציב שנת 2015: "לא נהסס לפנות לערכאות משפטיות כדי לבחון את חוקיות מהלך הפיטורים ולנסות למנוע אותו", כך הודיע ועד העובדים להנהלה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בוועד טוענים להפרת הסכמים של ההנהלה עמם, ובחונים את המשך צעדיהם.

בפגישה שהתקיימה ביום רביעי האחרון, עדכנה ההנהלה את הוועד על רצונה לפטר עשרה עד עשרים עובדים בעתיד הקרוב, מכל חלקי העיתון לרבות המערכת "מדובר בהפרה של סיכום מוקדם בינינו, שלפיו בשלב זה כל תוכנית התייעלות תקודם במסגרת מו"מ מול הוועד", אומרים בוועד, ושלחו מכתב ברוח זו להנהלה שבו דרשו לחדול מהמהלך זה וביקשו לכרוך כל תוכנית התייעלות בהסכמות שיגובשו במסגרת המו"מ הקיבוצי שאותו הם מנהלים בימים אלה.

בוועד עובדי הארץ-TheMarker סירבו להתייחס לנושא, והפנו אותנו לנוסח ההודעה שנשלחה אתמול לעובדים. תגובת הנהלת הארץ טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully