וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, שמי אראלה מתא העיתונאיות, שמחה לבשר לך שזכית ב"אותא"

18.12.2014 / 11:07

טליה פלד קינן, מירון רפפורט ונעם אדרי, מירית הושמנד ואבנר הופשטיין הם רק חלק מהזוכים באות תא העיתונאיות שיוענק השנה לראשונה לעיתונאים ועיתונאיות שתרמו בשנה החולפת לייצוג של נשים בתקשורת. וואלה! ברנז'ה תמיד העדיפה נשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אות תא העיתונאיות "אותא" יוענק השנה לראשונה לשורת עיתונאים ועיתונאיות שתרמו בשנה החולפת תרומה משמעותית לייצוג של נשים בתקשורת, בכנס מיוחד שייערך ביום שישי הבא. ואלה הזוכים והזוכות:

עורכי התכנית "עושים סדר" של הטלוויזיה החינוכית מירון רפפורט ונעם אדרי, העיתונאית ומגישת הטלוויזיה טליה פלד קינן, עורכת "סדר יום" ברשת ב' מירית הושמנד, העיתונאי אבנר הופשטיין ("וואלה!", "העין השביעית"), סגן עורך מעריב-סופהשבוע אליק מרגלית, עיתונאית רשות השידור והממונה לשיווין מגדרי גנית לב-ארי, עורך חדשות בערוץ 1 שמעון עשור ועורך "לונדון וקירשנבאום" של ערוץ 10 דרור זרסקי.

האות יוענק לזוכים ולזוכות ביום שישי הבא בכנס שייערך במכללה האקדמית ת"א-יפו. יהיה זה הכנס השנתי השלישי של תא העיתונאיות וייערכו בו פאנלים על סוגיות אקטואליות הנוגעות לנשים בתקשורת. בין היתר ישתתפו בו ראש מערכת החדשות של הארץ נעה לנדאו, העורך הראשי של רשות השידור יונה ויזנטל, מנהלת גלגלצ לשעבר דלית עופר וסמנכ"ל רגולציה של קשת טלי גורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully