וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לאולפני הרצליה: פורמט שפיתחה ישודר ב-2015 בתאילנד

18.12.2014 / 13:15

הפורמט Who's asking ("תראו מי שואל") נמכר להפקה בתאילנד ובהודו. בשלב זה, סוכם על הפקת שתי עונות לשעשועון בשתי המדינות

יגאל שילון. ניר פקין
יגאל שילון/ניר פקין

השעשועון Who's asking ("תראו מי שואל") של אולפני הרצליה נמכר להפקה בתאילנד ובהודו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בשלב זה, סוכם על הפקת שתי עונות בשתי המדינות. כמו כן, נמכרו אופציות להפקה במספר מדינות נוספות.

Who's asking, שפותח על ידי האולפנים בשיתוף פעולה עם יגאל שילון והראל יוספסון, הושק השנה במיפ לאחר שהאולפנים הפיקו פיילוט מלא בהשקעה של מאות אלפי דולרים. מדובר על שעשועון טריוויה אולפני גדול, שמסגרתו שלושה מתמודדים עונים על שאלות שנשאלות על ידי אנשים ברחוב. השואלים מוצגים על גבי מסכי ענק וכל מתמודד בתורו בוחר את האדם שישאל אותו את שאלת הטריוויה. המתמודד שצבר את סכום הכסף הגדול ביותר מבין השלושה יעלה לשלב הגמר- שלב פרמידת הכוכבים בו את השאלות יציגו ידוענים. במידה ויצליח לענות נכונה על 8 שאלות בגמר - יזכה המתמודד בפרס הגדול. ארמוזה פורמטס מפיצים את השעשועון בעולם. את הפיילוט הנחה אקי אבני והפורמט נמכר להפקה באמצעות "ארמוזה פורמטס".

טליה שחר, מנהלת הפעילות הבינלאומית של אולפני הרצליה: "אנו שמחים שהאסטרטגיה של האולפנים שרואה בפיתוח פורמטים לשוק הבינלאומי חשיבות גבוהה ממשיכה להוכיח את עצמה. "תראו מי שואל" הוא משחק טלוויזיה עם פוטנציאל גדול, שמביא אלמנטים מקוריים ייחודיים לפורמט שעשעוני טריוויה, ואנו בטוחים שנכונה לו עוד הצלחה רבה".

בתאילנד תשודר העונה בערוץ Tairath TV, הערוץ המוביל במדינה. העונה הראשונה תכלול 39 פרקים שישודרו אחת לשבוע, החל מפברואר 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully