וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גילת, האחרון הראוי להטיף בענייני יושר"

21.12.2014 / 11:20

מרדכי גילת כתב בסוף השבוע כי גיא פלג הוא "שופר מקולקל שאינו מכבד את עצמו ואת המקצוע שלו". בטור מיוחד, השיב לו האחרון: "בניגוד אליך, הרוקד כרקדנית בטן לצלילי עורכיך ומיטיביך, אני נאמן לאמות מידה עיתונאיות ורק להן"

פאנל מוקד 100 – כנס אילת. ראובן קסטרו
פאנל מוקד 100 – כנס אילת/ראובן קסטרו

התכתשות בסוף השבוע בין כתב חדשות 2 גיא פלג לכתב ישראל היום מרדכי גילת סביב חשיפה של פלג ב"אולפן שישי" קלטות של שולה זקן שטרם פורסמו ושנמחקו על ידה. גילת כתב בסוף השבוע כי פלג הוא "שופר מקולקל שאינו מכבד את עצמו ואת המקצוע שלו", זאת כיוון שלטענתו פלג ניסה לבלבל את הציבור ולייצר רושם כאילו הקלטות נטולות חשיבות המשפטית הן "רעידת אדמה" - זאת תוך שהוא מסייע לאולמרט במאבק נגדה.

"פלג ניסה במצגת השווא שלו להטיל ספק באמינות הרשעת אולמרט בשתי הפרשיות", כתב גילת בטורו, והוסיף כי פלג פרסם את ההקלטות של זקן משוחחת עם עו"ד ברטל מבלי לציין תאריכים ובלי לציין קונטסט רחב יותר - שהדברים הוקלטו בטרם היא חתמה על הסכם עד מדינה, וכי הן ההקלטות משחקות לטובתו של אולמרט. פרסום הקלטות החדשות, טוען גילת, נועד "לזרוע בלבול ולייצר ערפל קרב בעזרת עיתון הבית של המורשע, ידיעות אחרונות, בעזרת אתר הבית האינטרנט של העיתון ובעזרת מהדורת השבת של ערוץ 2 שחזרה על הטעות".

גיא פלג פרסם אתמול בערב, שלא כמנהגו, מאמר באתר חדשות 2 שבו ענה לביקורת של גילת וטען היא הוא "מתנפל" עליו רק כי חשף הקלטות שנמחקו על ידי שולה זקן ובני ביתה, אשר מאירות אותה באור שלילי. "מה לעשות, מר גילת, בניגוד אליך, הרוקד כרקדנית בטן לצלילי עורכיך ומיטיביך, אני נאמן לאמות מידה עיתונאיות ורק להן", כתב פלג. "כך נהגתי בערוץ 1 וכך אני נוהג בערוץ 2. עקרונותיי ועמדותיי אינם למכירה והם לא משתנים על פי זהות מעסיקי".

בטקסט מפורט הוא הראה כיצד גילת, במשך שנים תחקירן של ידיעות אחרונות, התמקד בכתבות תחקירים שכוונו באופן קבוע נגד בנימין נתניהו. "כעת, כשהוא שכיר של "ישראל היום", הוא הופך את הנבלים שלו לגיבורים ואת הגיבורים שלו לנבלים", כתב פלג. "ה'תחקירן' מרדכי גילת, השווה בעצמו תחקיר, הוא האחרון הראוי להטיף בענייני יושר, יושרה וכבוד מקצועי. ואני, במלוא הצניעות, אינני זקוק להטפה". גילת ביקש שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully