וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בוואלה!: משיקה עמוד בית חדש

וואלה! ברנז'ה

23.12.2014 / 11:48

לראשונה בישראל עמוד הבית, כמו האתר כולו, הינם רספונסיביים ומותאמים לכל רזולוציית גלישה, מכל מכשיר. מנכ"ל וואלה! אילן ישועה: "העמוד מבטא חדשנות מוצרית ומאפשר להציג לגולש את התוכן אשר מיוצר על ידי מערכת וואלה אשר מונה היום כ-200 עיתונאים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה!,משלים היום את התחדשות האתר באמצעות השקת דף בית חדש (http://beta.walla.co.il/ ), וזאת לאחר שבחודשים האחרונים הושקו כל ערוצי האתר בעיצוב החדש. עמוד הבית החדש מבטא חוויה שונה וחדשנית ברמת המוצר תוך הגדלה משמעותית של שטחי התוכן, התמונות ואזורי הווידיאו שמייצרת ומפיקה מערכת וואלה.

לראשונה בישראל עמוד הבית, כמו האתר כולו, הינם רספונסיביים (responsive) ומותאמים לכל רזולוציית גלישה, מכל מכשיר (דסקטופ, מובייל וטאבלט). העמוד החדש הינו ארוך יותר ועשיר יותר בתכנים טקסטואליים וויזואוליים, ומאפשר למערכת וואלה! להציג את מאות הידיעות והעדכונים שמתפרסמים באתר מדי יום, על עשרות ערוציו, בתצורה עדכנית ונוחה לקריאה, מכל מכשיר.

בצד המסחרי, וואלה! הופך לאתר הראשון בישראל המצטרף למגמה העולמית של הקטנת מספר הבאנרים לצד הגדלת הכלים הפרסומיים הנותרים. העמוד החדש יכיל מספר באנרים מצומצם יותר, אך הבאנרים החדשים יהיו גדולים ובולטים יותר. עם העלייה תשיק וואלה! כלי פרסום ייחודיים, אשר עוצבו במיוחד עבור העמוד החדש.

העמוד החדש יושק היום (שלישי) באמצעות לינק מעמוד הבית הקיים של וואלה ויוחלף סופית בתחילת 2015 לאחר תקופת התנסות בה יפעלו זה לצד זה שני העמודים.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "עמוד הבית החדש משלים את המהפך של וואלה! לאתר התוכן והחדשות המוביל בישראל. העמוד מבטא חדשנות מוצרית ומאפשר להציג לגולש את התוכן המצוין המיוצר על ידי מערכת וואלה אשר מונה היום כ-200 עיתונאים, כתבים, עורכים וצלמים. הפיתוח והעיצוב בוצעו באופן מלא על ידי צוות הפיתוח של וואלה בראשות עידו אשד.

ניתן להכנס לעמוד החדש באופן מיידי בלינק הבא. החל מהצהריים יופיע בעמוד הבית הישן לינק שיפנה לעמוד החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully