וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הדוברים נגד העין השביעית: "אל תקראו לנו נוכלים"

23.12.2014 / 12:24

"יועצי התדמית משולים לחייטים הנוכלים מבגדי המלך החדשים. הם תופרים, ביודעין, תחפושות מטעות ללקוחותיהם" - כתב אתמול עוזי בנזימן באתר "העין השביעית". כעת מאיים איגוד יחסי הציבור בתביעה

עוזי בנזימן. שי אוקנין
עוזי בנזימן/שי אוקנין

חברי איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל לא אהבו, בלשון המעטה, את האנלוגיה שעשה אתמול (שני) עוזי בנזימן באתר "העין השביעית" לבין "החייטים נוכלים" מבגדי המלך החדשים - כך לדבריו, וכעת הם מאיימים לתבוע את האתר בעשרות אלפי שקלים ודורשים את הסרת טור הדעה ופרסום התנצלות. באתר "העין השביעית" עומדים מאחורי הפרסום, ואין בכוונתם להסיר אותו.

בנזימן כתב כי יועצי התקשורת משתמשים בסיסמאות ודימויים שאינם מתיימרים לשקף את האמת אלא לשטוף את מוחו של הציבור. "יועצי התדמית משולים לחייטים הנוכלים מבגדי המלך החדשים. הם תופרים, ביודעין, תחפושות מטעות ללקוחותיהם – ואינם משלמים מחיר על מרכיב הולכת השולל המובנה בעיסוקם", כתב, והדגיש כי המשמעות שלהם בהתנהלות התקשורתית היא אינה מוסרית.

בהתראה לפני תביעה דורש האיגוד את הסרת המאמר, פרסום התנצלות ופיצוי על סך 30 אלף שקלים. "המאמר הפוגעני מכנה את העוסקים במקצועות הייעוץ התקשורתי, יחסי הציבור והדוברות כנוכלים, שקרנים, חסרי חוש מוסר וצדק המוליכים שולל את הציבור בישראל וזאת באופן מפורש ולעיני כל דכפין", נכתב.

מאתר "העין השביעית" נמסר כי "מדובר בתביעת השתקה מופרכת שכל עניינה הוא יחסי ציבור לארגון המדובר. הגולשים מוזמנים ללמוד עליה לעומק בידיעה שתתפרסם באתר 'העין השביעית' בדקות הקרובות".

ואכן, היום פרסם בתגובה באייטם נפרד אתר "העין השביעית" את האיום שקיבל, ואת התגובה ששלחו יועציו המשפטיים בעקבותיו. בתגובה נכתב כי מדובר ב"ביקורת לגיטימית, עניינית ושקולה, שאפשר להסכים אותה או לפחות לכבד אותה ואפשר גם לא, אבל זה עדיין לא הופך אותה לדיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully