וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון בביקור בישראל: "בוחן השקעה ב-i24news"

24.12.2014 / 11:09

פרסום ראשון: בלב מערכת הבחירות, מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון, ערך אתמול ביקור חפוז בישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במסגרת הביקור נפגש עם מנכ"ל ערוץ i24news פרנק מלול, במשרדו שבאולפני הערוץ בנמל יפו

שלדון אדלסון – לאס וגאס, 1 באוקטובר 2014. AP
צפוי להיפגש גם עם רה"מ אדלסון/AP

מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון ערך אתמול (שלישי) ביקור חפוז וחשאי בישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במסגרת הביקור נפגש אדלסון עם מנכ"ל ערוץ i24news פרנק מלול, במשרדו שבאולפני הערוץ בנמל יפו. גורם בערוץ סיפר כי הביקור של איל ההון נשמר תחת מעטה חשאיות, ולא נערך לו סיור ראוותני באולפנים החדישים, וכי הוא הגיע למקום מלווה ברעייתו מרים אדלסון, המרכזת את פעילותו בישראל.

אדלסון, גדול התומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו, מגיע לישראל שבועות ספורים לפני שקמפייני הבחירות בישראל נכנסים להילוך גבוה. הפגישה האחרונה של אדלסון עם נתניהו, עליה נודע לתקשורת, הייתה לפני שלושה חודשים במנהטן שבניו יורק. בסביבתו סרבו הבוקר לומר האם הוא צפוי להיפגש בביקורו גם עם ראש הממשלה.

גורם בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה כי הערכות הם כי אדלסון בוחן אפשרות של השקעה, או תרומה כזו או אחרת, לפעילות של i24news שבמימון איש העסקים פטריק דרהי ובניהול המנכ"ל פרנק מלול ואיש עסקים הלוקסמבורגי ניקולה רוטקופף. גורם בסביבתו של אדלסון אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי אין בכוונתו של אדלסון לקיים השקעות עסקיות נוספות בישראל לצד עיתון "ישראל היום", וכי מטרת הביקור הייתה "התרשמות ממפעל ציוני", כהגדרתו וכי הוא נענה להזמנה של אנשי הערוץ.

ב-i24news אישרו את דבר הביקור, אולם מסרו כי הוא נערך לבקשתו של אדלסון. "i24news מייצר עניין רב הן ברמה הבינלאומית והן ברמה המקומית", נמסר. "מיום הקמתו הגיעו מאות בכירים, בהם נשיאים, שרים, דיפלומטים ואנשי תקשורת לסיורים באולפני הערוץ. כמו רבים מקודמיו, גם איש העסקים, שלדון אדלסון, ביקש להגיע לאולפני הערוץ ביפו. אדלסון סייר באולפנים ושיבח את פועלו של i24news במלחמה על דעת הקהל הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully