וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחצחו את הקו"ח: החל המירוץ לתפקיד מנכ"ל רשות השידור

24.12.2014 / 12:40

המירוץ לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החדש החל רשמית הבוקר, כאשר ועדת האיתור מפרסמת היום לציבור מודעות הקוראות להגיש מועמדות לתפקיד - אשר יאוייש בשלב הראשון באופן זמני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המירוץ לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החדש החל רשמית הבוקר (רביעי), כאשר ועדת האיתור מפרסמת היום לציבור מודעות הקוראות להגיש מועמדות לתפקיד - אשר יאוייש בשלב הראשון באופן זמני. הוועדה, בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, פרסמה הבוקר גם מודעה נוספת להגשת מועמדות למועצה שתפקח על שידורי התאגיד.

המנכ"ל הזמני של הגוף החדש יעסוק אך ורק בהקמת התאגיד, זאת במקביל לפעילות הרשות הקיימת תחת כונס הנכסים הרשמי. סמכויותיו יהיו מוגבלות רק לצרכי ההקמה (הוא לא יוכל, למשל, לרכוש תוכן לשידור) והוא יוכל להעסיק עד עשרים עובדים. ומה הדרישות? תואר אקדמי, ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי או תפקיד ניהולי בכיר בארגון משמעותי בעל מעמד בתחום התקשורת.

ועדת האיתור מבקשת לאייש בימים אלה גם את המועצה הציבורית, וחושפת את הרכבה. כך למשל על אחד המועמדים להיות בעל ניסיון משמעותי בתחום העיתונות ועריכת תוכן, שניים יהיו מתחום היצירה הטלוויזיונית, הקולנועית או המוסיקלית, אחד בעל ניסיון טכנולוגי משמעותי, אחד בעל ניסיון בניהול כספים, אחד משפטן ובעל ניסיון בתחום הרגולציה, שניים מתחום החינוך או השידורים לילדים ולנוער ואחד בעל מעמד בתחום מורשת ישראל. עוד נקבע כי במועצה יכהנו שש נשים לפחות, ולפחות חבר אחד הנמנה עם האוכלוסיה הערבית או הדרוזית או הצ'רקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully