וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורדתי כפפות לגמרי. זה לא מקום לאכול בפה סגור ובסכין ומזלג"

24.12.2014 / 13:31

"לפתע עמד האדם הזה נתניהו, והפריח לחלל האוויר האשמות מצוצות מהאצבע על חתרנות, פגישות במחשכים, בלי שום ביסוס. זה שחרר אותי לעשות ולהגיד את מה שצריך", כך לדברי לבני בראיון למגזין "את" שיפורסם מחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חשוב לי לומר שזה לא נבע מיהירות". לבני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מבינה שיש מי שחשו שלא בנוח וחשוב לי לומר שזה לא נבע מיהירות - זו תוכנית הומור חריפה שהגעתי אליה בידיעה שאני הולכת לחטוף ולהחטיף. חטפתי וקיבלתי את זה בהומור, וכך צריך להתייחס לזה" - כך אומרת יו"ר משותף של מפלגת "המחנה הציוני" ציפי ליבני בהתייחסות ראשונה להופעתה בתכנית "מצב האומה" של רשת.

לדבריה, "הורדתי כפפות לגמרי. יהיה פה קרב וכך צריך שיהיה. זה לא מקום לאכול בפה סגור ובסכין ומזלג. אבל העובדה שנדבר על אישיות של בן אדם לא הופכת את זה למלוכלך".

ההופעה של ליבני בתכנית הסטירית עוררה עליה ביקורת בשל הבוטות שאפיינה אותה. לבני הטיחה בראש הממשלה נתניהו עלבון כאשר אמרה כי "עדיפים שני ראשי ממשלה בפוטנציה על ראש ממשלה באימפוטנציה". על הריצה המשותפת עם בוז'י הרצוג אמרה "כמו בזוגיות טובה בוז'י ואני החלטנו להוריד את הזבל ביחד", בין לבין השתמשה לבני גם במילה "כוסאמק".

בראיון שהעניקה לתחיה ברק ושיפורסם במגזין "את" שיופץ מחר (חמישי) התייחסה לבני להופעה, והדגישה: "הבחירות האלה הן לא על 'מצב האומה' הסאטירה, אלא על מצב האומה האמיתי שלנו. נתניהו הוא בן אדם שנראה מצוין, נואם מבריק ומשרה תחושת ביטחון בנאומים, אבל בפנים מדובר בבן אדם שפוחד, שלא מסוגל. אני רק מתארת את הבעיה בלתת לו להמשיך ולהנהיג את המדינה". היא הוסיפה: "אני אדם לויאלי, וכל עוד הייתי בממשלה כיבדתי את נתניהו. אבל לפתע עמד האדם הזה והפריח לחלל האוויר האשמות מצוצות מהאצבע על חתרנות, פגישות במחשכים, המציא סיפור והטיח בי את הדבר הזה, בלי שום ביסוס. אז עם כל הכבוד, זה שחרר אותי לעשות ולהגיד את מה שצריך".

לבני התייחסה בראיון גם לבן זוגה, הבעלים המשותף במשרד הפרסום "שיר-שפיצר" נפתלי שפיצר, כאשר נשאלה האם הוא מסייע במיתוג שלה לקראת הבחירות. היא אמרה כי עסקיו נפגעו עקב פעילותה הציבורית. "נפתלי תמיד מעורב ועוזר", ענתה. "כשהייתה מפלגה מסודרת הוא היה פחות בעניינים, אבל בבחירות האחרונות, כשבראנו יש מאין, הוא באמת עזב את המשרד וזה פגע לו בעסק, אבל היה לו חשוב לעשות את זה".

עוד היא נשאלה מה חשבה כאשר יריביה הפוליטיים כינו אותה ואת הרצוג "היפה והחנון", ועל כך ענתה: "בתור מי שלמדה במחזור עם ענת עצמון, אני דווקא מוחמאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully