וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לך דעאש חם: שוב מגלים הצופים שראיון מיוחד כבר שודר

24.12.2014 / 16:50

שוב ראיון כחלק מפרויקט מיוחד של חברת חדשות מתגלה ככזה שכבר הופיע אצל המתחרים, הפעם אלה חדשות 10 וסדרת "היג'רה" של צבי יחזקאלי: האב שהחזיר את בנו משורות דאעש בסוריה? כבר היה אצל אוהד חמו שבוע קודם - למרות שצולם יום אחרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בונטינק בחדשות 2/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובחדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלחמה על המרואיינים: שוב מגלה חברת חדשות כי ראיון מיוחד שערכה במסגרת סדרת כתבות נושא כבר פורסם אצל המתחרים, הפעם זו חדשות 10 שגילתה כי דמיטרי בונטינק אשר בנו התגייס לדאע"ש והעניק להם ראיון מיוחד - התראיין יום אחרי זה באותו נושא לחדשות 2 , ואלה מיהרו לשדר אותו שבוע לפני המתחרים.

הראיון עם בונטינק שודר בחדשות 10 במסגרת סדרת הכתבות "היג'רה" שערך צבי יחזקאלי ובה הוא בחן את המסלול שעושים צעירים נורמטיביים אירופאים אל תוככי ארגון הטרור. בונטינק, מרואיין ייחודי שהחזיר מסוריה את בנו שהתגייס לארגון - התראיין ליחזקאלי ביום חמישי לפני שלושה שבעות, באנטוורפן שבבלגיה. אולם בדיעבד, גילו אנשי חדשות 10, כי יום לאחר מכן שלחו גם המתחרים מנווה אילן את הכתב לענייני ערבים אוהד חמו לבלגיה והוא ביצע עם בונטינק את אותו הראיון, אשר שודר במסגרת פרויקט מיוחד של חדשות 2 תחת השם "מחזירים את הילדים מדאע"ש".

בחדשות 10 בחרו שלא להגיב, אך גורם בחברה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "שלחנו את מתן חודורוב לגרמניה לעשות סדרה על מחאת המילקי ואחריו מיד שוגר אלעד שמחיוף, שלחנו את אור הלר לגבול דאע"ש בתורכיה ומיד אחריו הגיע אוהד חמו, שלחנו את סמדר פלד להכין סדרה על "ילדות הברבי" ומיד הוכנה כתבה דומה ע"י דפנה ליאל, ועכשיו הסיפור בבלגיה. איזה צירוף מקרים משונה". בחדשות 2 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully