וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מערכות אחרות פחדו להראות את הדברים שקורים בעזה"

25.12.2014 / 16:03

עורך הארץ אלוף בן בשיחה עם סטודנטים במכללה למנהל: "הרבה קוראים הצטרפו אלינו בתקופת צוק איתן כי עניין אותם לשמוע משהו אחר ולא את אותו ריטואל קבוע. מערכות אחרות פחדו להראות את הדברים שקורים בעזה, אנחנו הראנו מה שאחרים לא רוצים להראות"

יח"צ - חד פעמי

"בהתחלה כולם אמרו לנו שזה אקט התאבדותי אבל הצלחנו לשמור על רף קוראים מסוים, למרות שאין ספק שהייתה ירידה במספר המנויים", כך אומר עורך הארץ אלוף בן במפגש עם סטודנטים בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל.

"תמיד היינו חדשניים, שמנו את עצמנו באינטרנט לפני כולם וכך גם עניין התשלום נהיה חדשני בזכותנו", אמר בן במפגש "פינצטה" בהנחיית שלומי ברזל. "יש לזה כמובן השלכות - יש לנו הרבה יותר קוראים מבוגרים מצעירים כרגע ואנחנו יחודיים. חשוב לנו יותר שתהיה לנו עצמאות כלכלית וככה נקבל עצמאות חדשותית וזה מה שמחנה אותנו".

בן התבקש להתייחס לצריכת החדשות הדיגיטלית והשינוי שעשה הארץ בהקשר זה בשנים האחרונות. "אנשים כבר לא מחכים שיאכילו אותם בכפית, הם בוחרים מה לצרוך", אמר "הדבר שהנחה אותי הוא מה אני הייתי רוצה לקרוא ובאיזה צורה. שמתי לב שאני קורא יותר בדיגיטל וזה מה שכולם עושים וזה בסדר גמור". הוא הוסיף: "אפשר לראות שאתרים כמו וואלה! או ynet שאין להם פרינט עדיין כותבים במסגרת של עיתון , כלומר כתבה עד 300 מילה. זה עדיין המודל והוא לא התשנה לגמרי".

"עמדות העיתון חשופות וקיימות כבר המון שנים"

בן התייחס גם למתקפה על העתון שהייתה בתקופת "צוק איתן" ובעיקר פרום מאמרו של געון לוי "הרעים לטיס" שעורר עליו תרעומת מחלקים בציבור. "הרבה עזבו (את העיתון, ד.א.), והרבה בגלל גדעון לוי. אבל גם הרבה הצטרפו כי באמת עניין אותם לשמוע משהו אחר ולא את אותו ריטואל קבוע. מערכות אחרות פחדו להראות את הדברים שקורים בעזה, אנחנו הראנו מה שאחרים לא רוצים להראות". הוא הוסיף: "אף אחד לא צינזר אותנו, היו לנו כתבים בכל מקום שהגיעו להכל. אני חושב שבדיעבד היינו פחות חריפים, אבל עשינו עבודה יותר מאחרים".

הוא נשאל האם הארץ הוא עיתון שמאלני, ועל כך ענה "עמדות העיתון חשופות וקיימות כבר המון שנים מי שרוצה למצוא מודל אחר מחפש את זה במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully