וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההפגנות החל; עובדי ערוץ 10 יקראו לנתניהו לשבור שתיקה

30.12.2014 / 13:09

שמרתם את השלטים מההפגנה הקודמת? מעולה, תוכלו להשתמש בהם היום כדי להפגין סולידריות עם עובדי ערוץ 10 - שיתכנסו בשעה 17:00 מול קרית הממשלה ויקראו לראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לשבור שתיקה באשר לעתיד הערוץ, ולהתערב לטובת קידום חקיקה

הפגנת ערוץ 10. אלירן אביטל, ספק 500
הפגנת ערוץ 10/ספק 500, אלירן אביטל

עובדי ערוץ 10 ינסו לזרז היום (שלישי) את הפרת השתיקה הרועמת של ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו בכל הנוגע לגורל הערוץ, ויתכנסו אחר הצהריים להפגנה מול קריית הממשלה בתל אביב.

"יומיים לפקיעת הזיכיון, נתניהו וגורמי השלטון הכפופים לו מטרפדים את המאמץ להבטחת פרנסתם של העובדים, שוק טלוויזיה תחרותי ושיח עיתונאי פלורליסטי ערב הבחירות", נכתב בהודעה לעובדי הערוץ. "כל זאת, ללא נימוק מהותי ותוך התעלמות מההשלכות הקשות שיגרמו מחדליהם לחברה בישראל. על ערכים אלה בכוונתנו להגן בנחישות כעובדי הערוץ, מחוזקים בעמיתינו מכל כלי התקשורת המאוגדים בארגון העיתונאים, במסגרת מפגן סולידריות מיוחד של הענף".

לקראת ההפגנה נפגשו נציגי העובדים עם יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ובתום הפגישה הוציא גם הוא קריאה פומבית להתערבותו המידית של נתניהו למניעת סגירת הערוץ. "הפתרון הוא בר השגה והוא יכול להיות מידי. בשעה קשה זו על ראש הממשלה שמכהן כשר התקשורת לפתור את המשבר ללא דיחוי וזאת בשם חופש העיתונות, כבוד האדם העובד והצלת מאות משפחות ממעגל האבטלה", דברי ניסנקורן. יחד עם זאת, נכון לשעה זו, לא יצאה מלשכת ראש הממשלה כל התייחסות למצב - ופניות של כתבים ללשכה נותרות בלא מענה.

נציגי ערוץ 10 בלשכת הנשיא בעקבות סיום הזיכיון וסגירת הערוץ, דצמבר 2014. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הפגישה בבית הנשיא, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

ובתוך כך נפגשו הבוקר נציגי ערוץ 10 עם נשיא המשינה ראובן ריבלין במשכן הנשיא, לבקשתם. ריבלין הביע תמיכה במאבקם להמשך פעילות הערוץ, ואמר כי יעשה כל שביכולתו על מנת לקדם פתרון, גם אם זמני, שיאפשר את המשך הפעילות. "אין חולק שחובות צריך לשלם, ואולם ראוי למצוא פתרון, גם אם זמני, למשבר הנוכחי שימנע את סגירת הערוץ, וזאת לפחות עד לכינונה של ממשלה חדשה", כך בהודעתו.

עוד באותו נושא

ערוץ 10 ישדר הערב בלופ סרטון: "נתניהו, הפתרון בידיים שלך"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully