וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ"ח תחקור כיצד הגיעו הקלטות "יום שישי השחור ברפיח" לידי ynet

31.12.2014 / 10:18

בצה"ל נסערים מהפרסום ב-ynet אתמול בו נחשפו הקלטות רשת הקשר מהמרדף אחר חוטפי סגן הדר גולדין במבצע "צוק איתן" ופתחו בחקירה לזהות המדליף. בצבא טוענים כי הפרשנות שהעניק האתר להקלטות "אינה מבוססת וחוטאת למציאות בשטח", אולם לא התייחסו עניינית לפרסום

הקלטות רשת הקשר מבוקר חטיפת סגן גולדין, שנחשפו ב-ynet. ynet, צילום מסך
מתוך הפרסום ב-ynet./צילום מסך, ynet

חטיבת דובר צה"ל מודיעה כי מצ"ח פתחה בחקירת לאיתור זהות המדליף שעביר לאתר ynet ולכתב הצבאי יואב זייתון את הקלטת רשת הקשר מהמרדף אחר חוטפי סגן הדר גולדין במבצע "צוק איתן".

בחטיבה גינו את הפרסום, אשר עשוי להביא לפתיחה בחקירה פלילית על אירועי "יום שישי השחור ברפיח" לבדיקה האם האוכלוסייה הפלסטינית לא הוזהרה מראש בטרם נעשתה תקיפה. "תחקיר האירוע המדובר טרם הסתיים ומכאן שכל פרשנות הניתנת לקולות הקשר ולאוסף התמונות והוויזואליה שנערכו היום על גבי קולות הקשר אינה מבוססת, אינה אחראית וחוטאת למציאות בשטח כפי שעולה מהתחקיר בשלב זה", נמסר מצה"ל.

בדובר צה"ל מסרו לכתבים צבאיים כי בצבא "רואים בחומרה את הדלפת קולות הקשר לתקשורת וכי נפתחה בנושא חקירת מצ"ח. צה"ל משתתף בצער המשפחות ומצר על פרסום שכזה היכול לפגוע בהן". בצבא לא התייחסו, באופן ענייני, לחשיפת התנהלות הכוחות בשטח. מאתר ynet לא נתקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully