וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלמוסיה במצודת זאב; עיתונאים עוכבו בכניסה ואיימו לנטוש

עיתונאים וצוותי תקשורת שהגיעו הבוקר למצודת זאב כדי לסקר את נאום נתניהו עוכבו על ידי מאבטחי השב"כ בגלל תיאום לקוי בין סיעת הליכוד למערך האבטחה. העיתונאים הזועמים נטשו את האולם, איימו שלא לסקר את הנאום, וחזרו אליו רק לאחר הפצרות אנשי הסיעה

יו"ר תנועת הליכוד רה"מ בנימין נתניהו במפגש פתוח לתקשורת, דצמבר 2014. ראובן קסטרו
יו"ר תנועת הליכוד רה"מ בנימין נתניהו במפגש פתוח לתקשורת, דצמבר 2014/ראובן קסטרו

דרמה הבוקר במצודת זאב: עשרות צוותי טלוויזיה ועיתונאים שהגיעו הבוקר (חמישי) לסקר את נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו, נטשו את האולם בטרם הוא עלה לנאום, זאת לאחר שהסדרנים במקום ואנשי אבטחת אישים של השב"כ הקשו על העיתונאים במשך שעה ארוכה להיכנס לאולם תוך שהם מפעילים שוטרים ממשטרת תל אביב.

ראש מטה ההסברה של הליכוד ניסה במשך דקות ארוכות לשכנע את התקשורת והעיתונאים הזועמים לשוב אל האולם. מבדיקה עולה כי מקור האנדרלמוסיה היה חוסר תיאום בין לשכת ראש הממשלה לשב"כ. בעוד מטה הליכוד זימן את העיתונים לשעה 9:00, לשב"כ נמסר להם כי כניסת העיתונאים תתחיל רק חצי שעה לאחר מכן, ב-9:30. מסיבה זו לא היו מאבטחי השכ"ב ערוכים לכניסת העיתונאים וצוותי התקשורת, ועיכבו את כניסתם - מה שעורר את זעם אנשי התקשורת.

השב"כ: "מספר כתבים הקדימו הגעתם"

מנהל מטה ההסברה של הליכוד יואב צור מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אני מתנצל בפני אנשי התקשורת שעוכבו, אולם הבטחון הוא מעל הכל. אני מבטיח שנעשה הכל כדי שדברים כאלה לא יישנו".

מהשב"כ נמסר: "בתיאום עם מארגני האירוע, נקבע כי העיתונאים יוזמנו לשעה 9:30. אולם בפועל, מספר כתבים הקדימו הגעתם ולכן נדרש זמן קצר להתארגנות.
כלל העיתונאים אשר הגיעו לאירוע, נבדקו בהתאם ללו"ז שסוכם מראש ונכנסו במועד שתוכנן".

  • עוד באותו נושא:
  • הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully