וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פינס מכנה את הביקורת על חפצון נשים "תיזה פמיניסטית מופרכת"

1.1.2015 / 17:53

גיא פינס לא אהב את הביקורת שפרסמה היום על תכניתו מבקרת הטלוויזיה של הארץ שני ליטמן, בה האשימה את התכנית בהחפצת נשים וקטלה אותה אייטם אחר אייטם. פינס טוען: "היא ביססה תיזה פמיניסטית מופרכת על גב צפיה של כמה דקות"

גיא פינס. אביב חופי
גיא פינס/אביב חופי

גיא פינס דוחה את הביקורת בהארץ היום על תכניתו, בה האשימה המבקרת שני ליטמן את התכנית בהחפצת נשים. "התוכנית נערכת מתוך תפיסה שעירום הוא לא סטיה ולא עגיבה אוטומטית", ענה לביקורת. "זו תפיסה דתית פרימיטיבית. התוכנית מתכתבת עם השיח היומיומי בישראל".

ליטמן כתבה היום, לאחר צפייה בתכנית, כי "אם לשפוט את מצבה של המודעות והרגישות הפמיניסטית על פי התוכנית של פינס, הרי שמצבנו בסוף 2014 גרוע מאוד. בזה אחר זה שודרו האייטמים המשועשעים של פינס, ובכולם ללא יוצא מן הכלל, סטנדרטים כפולים ומכופלים של חפצון מובהק מצד אחד, וצניעות מזויפת מצד אחר". היא כינתה את התכנית "מהדורת ההבלים", ומנתה את האייטמים בתנית וכיצד לדעתה הם מבזים את הנשים שכיכבו בהם.

פינס ענה לליטמן בעמוד הפייסבוק שלו, שם טען כיא מבססת תיזה פמיניסטית מופרכת לחלוטין על גב צפיה של כמה דקות, כך לדבריו. "אם את מתארחת ככותבת בפינת ביקורת הטלוויזיה של עיתון רב חשיבות, אל תתרברבי שבעצם את לא רואה בחיים את 'מדורת ההבלים'" שלנו, כתבת תרבותית שכמוך", כתב.

הוא הוסיף: "אז אעשה לך סדר: צופי הקבע הלא מעטים של התוכנית, (שנערכת אגב בידיהן האמונות והבלעדיות של לפחות 15 עורכות מפיקות ותחקירניות כולן דעתניות ומשוחררות) מקבלים מסר מאוד ברור של ליברליות מחשבתית, הפוכה לחלוטין מהקיבעון האנאלי האקדמי שהכתיב את הטקסט הארסי הבוקר בהארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully