וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך הוול סטריט ז'ורנל יגיע לישראל

4.1.2015 / 11:41

העיתונאי זוכה פרס הפוליצר ברט סטאפן יגיע לישראל כאורח ועידת סחר חוץ של משרד הכלכלה. עוד ישתתף בכנס: סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת המדיה והבידור Warner Bros אלכס מייגן

עורך הוול סטריט ז'ורנל ברט סטאפן. AP
ברט סטאפן/AP

העיתונאי זוכה פרס הפוליצר ברט סטאפן, העורך הבינלאומי של הוול סטריט ז'ורנל ועורך מאמר המערכת של העיתון, יגיע לישראל כאורח של משרד הכלכלה. סטאפן יופיע בוועידת סחר החוץ שמארגן מינהל סחר החוץ במשרד ואשר תתקיים ביום שלישי במלון הילטון בת"א בהנחיית גדי סוקניק.

לפי מארגני הוועידה מטרתה היא להפגיש בין מקבלי ההחלטות, בכירים וגורמי מפתח בממשלה ובכלכלה על מנת לחשוף בפני יצואנים ישראליים את המגמות במסחר העולמי ולהרחיב את היצוא הישראלי לשווקים הבינלאומיים. סטאפן הוא אורח הכבוד והדובר המרכזי בוועידה, והוא יציג את המגמות הגלובליות והמקומיות והשפעתן על כלכלת ארה"ב, על העולם בכלל ועל ישראל.

עוד ישתתפו בכנס סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת המדיה והבידור Warner Bros אלכס מייגן, ריינהרד פרייזן סגן נשיא בכיר ומנהל אזור אירופה של חברת התרופות Bayer, מר רנ'ה אומבנג, מבכירי בנק אקו, הבנק הגדול באפריקה וכן דוברי ממשלה בכירים בהם שר הכלכלה, נפתלי בנט ומנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג. לרגל הוועידה, יגיעו לישראל ב'רכבת אווירית' כ-40 מהנספחים המסחריים של משרד הכלכלה הניצבים כבדרך קבע במוקדי הפעילות הכלכלית המרכזיים סביב העולם, והם יציגו בפני היצואנים הזדמנויות להרחבת פעילות ולחדירה לשווקים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully