וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת: מדברים על זיכיון, נערכים לרישיון

5.1.2015 / 11:34

רשת נערכת במלוא המרץ למעבר לשידור בשבעה ימים בשבוע: לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה חנכה זכיינית ערוץ 2 פונקציה חדשה לנושא בראשות מי ששימשה עד לאחרונה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של yes רונית גנון-עמית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהגישה לפני חודשיים בקשה להארכת זיכיון, זכיינית ערוץ 2 נערכת במלוא המרץ למעבר לשידור בשבעה ימים בשבוע: לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה חנכה רשת פונקציה חדשה בשורות ההנהלה, "פרויקטור למעבר לשידור לשבעה ימי שידור" - תפקיד אותו תמלא מה שהייתה עד לאחרונה סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של yes - רונית גנון-עמית.

גנון-עמית תהיה אחראית על כל ההיבטים המנהלתיים והרגולטוריים שכרוכים במעבר של רשת לשידור ברישיון. נכון להיום רשת מעוניינת לנצל עד תום את זכותה להמשיך ולשדר בזיכיון, ולצד הבקשה להארכת זיכיונה עד לסוף אוקטובר 2017 אותה הגישה לרשות השנייה ציינה רשת כי היא מעוניינת בהארכת זיכיון רחוקה יותר, בשנתיים נוספות מעבר לכך, עד לסוף שנת 2019.

במכתב שהעבירה הזכיינית לשר גלעד ארדן, אז שר התקשורת, כתבו אנשיה: "הודעת רשת בדבר הארכת הזיכיון ניתנה לאחר התלבטות ממושכת והפעלת שיקול-דעת רציני, שכן כחלק מאחריותנו כנושאי משרה ברשת עלינו לנווט את החברה בכל הקשור להמשך עתידה ופעילותה בכובד-ראש, מתוך הכרה בהשלכות שקרוב לוודאי יקרו לרשת ולבעלי מניותיה, לו רשת תידרש לבצע מהלך חפוז של מעבר בהול לרישיון". ברשת הוסיפו כי "תקופת הארכת הזיכיון היא בבחינת תקופה אלמנטרית ומינמלית אשר תשמש את החברה להתחזקות והיערכות, כאשר דה-פקטו דרושה לחברה תקופה ארוכה יותר של שנתיים נוספות לפחות עד 2019".

רונית גנון-עמית פרשה מחברת yes רק לאחרונה ובתפקידה האחרון היא שימשה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות. בעבר היא כיהנה כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן, כמנכ"לית של חברת סטרטאפ בתחום הסלולר. היא ביקשה שלא להגיב לידיעה, תגובת רשת לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully