וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את טל לוין

וואלה! ברנז'ה

5.1.2015 / 14:57

טל לוין מונתה למנכ"לית "עכבר העיר", בו היא משמשת כבר כיום כעורכת הראשית. זמן מצוין לשאול אותה כמה שאלות חשובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"לית ועורכת ראשית של "עכבר העיר" (צילום: מנחה נופה)

גיל: 33

מה בעצם אני עושה: כעורכת ראשית אני אחראית על כל התכנים שעולים לאתר, מנהלת מערכת של עורכים ומפיקים שכירים וכתבי פרילאנס, עורכת וכותבת בעצמי, יוזמת ומנהלת פרויקטים של תוכן ותוכן שיווקי. כמנכ"לית (תפקיד אותו אני מתחילה רק בימים אלה) נוספים לאלה גם ניהול על הצד העסקי והמסחרי, הנעת עובדים לפעילות משותפת וגם לא מעט מנהלות. אה, וגם מבקרת המחול של האתר.

השכלה: תואר ראשון בפילוסופיה ולימודי מגדר ותואר שני בפילוסופיה – כולם מאוניברסיטת תל אביב.

תפקידים קודמים: תחקירנית במגוון תכניות (הבוקר של קשת, יאיר לפיד, דוקו), עורכת תכנית הלילה של ליאור שליין ועורכת אתר האינטרנט של הוט. לעכבר העיר הגעתי לפני 5 שנים, כעורכת מדורי במה ואמנות, בהמשך קודמתי לתפקיד הסגנית, ומוניתי לעורכת ראשית באוקטובר 2013.

מי פתח לך את הדלת בתעשייה: היה לי הרבה מאוד מזל, והיו הרבה אנשים שעזרו לי בדרך – אציין את שמוליק שם טוב, שנתן לי את העבודה הראשונה בחדשות הוט, מרב מיכאלי, ליאור שליין שלימד אותי על טלוויזיה ועריכה, נטע אלכסנדר שקיבלה אותי לעכבר לפני 5 שנים, נועה אפשטיין, ועכשיו תמיר יולביץ' ורמי גז שנתנו לי הזדמנות גדולה.

איפה את בעוד 5 שנים: מנהלת מותג תוכן גדול ו/או עושה דוקטורט במחול.

פרגני למתחרים: מאוד מעריכה את העבודה שאיתי ולדמן עושה, גם בטיים אאוט בשעתו וגם עכשיו במאקו. מעבר לזה בתחום המחול כל המבקרים הנפלאים שכותבים בעיתונים/אתרים השונים (צבי גורן, ענת זכריה, אורה ברפמן, רות אשל, מאיה נחום-שחל), שאני ברת מזל לקרוא להם חברים.

  • עוד באותו נושא:
  • עכבר העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully