וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציאה מסריחה

6.1.2015 / 12:33

המועצה המקומית נאות חובב נעלבה מהפרסומת של HOT בה נרמז לאתר הטמנת הפסולת הרעילה איתו הייתה מזוהה, ואיימה כי אם לא תשונה - תוציא צו מניעה ותגיש תביעה בהיקף של מיליונים. בחברה התקפלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המועצה איימה, HOT שינתה.מתוך הפרסומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת HOT ערכה מחדש תשדיר פרסומת שעלה בשבוע שעבר בערוצים 2 ו-10 וקידם מבצע של HOT מובייל, זאת לאחר איום בתביעה שהתקבל מהמועצה המקומית נאות חובב שטענה שהוא מוציא את דיבתה רעה וגורם לה נזק תדמיתי.

בפרסומת, שהופקה באמצעות משרד ראובני פרידן ובהשתתפות סיוון קליין ולירית בלבן, מוצג דיאלוג בין שתי הנשים ובו נאמר המשפט "שעיר, מכוער ועם ריח כמו רמת חובב מהפה", רמיזה לאתר הטמנת הפסולת הרעילה איתו היה מזוהה האזור שהיה נחשב עד לפני עשור למפגע האקולוגי הקשה והמזהם ביותר בדרום הארץ. בעשור האחרון חל שיפור ניכר במצב האזור בשל הטמעת מערכות טכנולוגיות להפחתת הזיהום הסביבתי - ובנאות חובב עושים מאמצים להיפטר מהתדמית הישנה.

הפרסומת המתוקנת:

"הפרסום מחזיר את המועצה שנים לאחור, בהן עבדה המועצה קשה תוך השקעות כספיות אדירות על הסברה כוללת לשינוי תדמית אשר מקורה ההיסטורי לא במועצה כולה אלא באתר הפסולת הרעילה הנמצא בשטחה - והיא אינה נכונה לחלוטין", כתבו במועצה ל-HOT, לרשות השנייה ולזכייניות הטלוויזיה. "אין כל קשר בין הדימוי העלוב והפוגעני שניתן בתשדיר של חברת HOT מובייל לבין מה שמשמש היום כדוגמא ומודל לאנשי סביבה ותעשייה בארץ ובעולם". במועצה טוענים כי הפרסומת מבטלת מאמצים אדירים של כעשור בהסברה על מנת להביא לידי הציבור את השינוי הסביבתי שחל במקום. בנוסף, טוענים במועצה, הפרסומת עשויה להביא לביטול עסקאות המקודמות בימים אלה להבאת יזמים ומיזמים לאזור הנגב.

המועצה המקומית דרשה מ-HOT להסיר באופן מיידי את המילים "רמת חובב" מהפרסומת, ולא - היא תוציא לתשדיר צו מניעה ותגיש תביעה בהיקף של מיליונים. נציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלויזיה ולרדיו דוד רגב פנה עם קבלת התלונה לחברת HOT, וזו שינתה באופן מיידי את התשדיר ועדכנה את התשדיר החדש גם אצל זכייניות הטלוויזיה וגם ברשתות החברתיות.

דוד רגב מסר בתגובה כי הוא מברך על הטיפול המהיר של המפרסם שתיקן את התשדיר. מ-HOT נמסר בתגובה כי "בעקבות פנייתה של המועצה המקומית, והגם שאין כל בסיס משפטי לטענות שהועלו, הוט מובייל החליטה להתחשב בבקשת המועצה ולהסיר מהפרסום את האזכור של רמת חובב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully