וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום באב"ד: ניר שוויקי ישמש כמנכ"ל הרשות בפועל

6.1.2015 / 14:43

יו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדזיבוז' מינתה הבוקר את ניר שוויקי, סמנכ"ל הכספים ומשאבי האנוש של הרשות, למנכ"ל הרשות השנייה בפועל. הוא ישמש בתפקיד עד שימונה מנכ"ל קבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדזיבוז' מינתה הבוקר (שלישי) את ניר שוויקי, סמנכ"ל הכספים ומשאבי האנוש של הרשות, למנכ"ל הרשות השנייה בפועל. הוא ייכנס למקומו של שי באב"ד שהתפטר מהתפקיד בעקבות מעבר לפוליטיקה, ויכהן בו עד לכל הפחות עד למועד הרכבת הממשלה.

שוויקי עובד ברשות השנייה 16 שנים וכיהן בשורה ארוכה של תפקידים בהם ראש אגף כלכלה, אחראי תקציבים, ממלא מקום סמנכ"ל כספים ובתפקידו הנוכחי כסמנכ"ל כספים ומנהל. לשוויקי תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון.

יו"ר מועצת הרשות אוה מדזיבוז': "החודשים האחרונים הוכיחו עד כמה הרשות הינה גורם מקצועי משמעותי ומוביל ואני מודה לניר שלקח על עצמו את האתגר בתקופה מורכבת כזו להוביל יחד עם המועצה הציבורית את הרשות. בפני ניר ניצבות משימות רבות בתקופה הקרובה, מקצועית וניהולית כאחד ואני יודעת שניסיונו הרב בעשייה ברשות-הן בהיבטי החוץ, והן בעשייה הפנימית, יסיע לו בכך. אני בטוחה שהמנכ"ל ומועצת הרשות השנייה יעבדו בשיתוף פעולה ובתיאום באתגרים הרבים העומדים על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully