וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל גולן הוא איש השיווק לשנת 2014

12.1.2015 / 13:45

איגוד השיווק הישראלי בחר בגולן, מנכ"ל ובעלים של חברת גולן טלקום, כאיש השיווק של שנת 2014 בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר. בשנים קודמות הוענק התואר לאבי כץ, גיא רולניק, אבי ניר ואחרים

מיכאל גולן. שוקה כהן
מיכאל גולן/שוקה כהן

איגוד השיווק הישראלי בחר היום (שני) במיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים של חברת גולן טלקום, כאיש השיווק של שנת 2014. בנימוקיו, הכריז האיגוד כי גולן נבחר בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר.

גולן טלקום הושקה ב-2012 כששוק הסלולר התאפיין כשוק רווי בו נמצאות שלוש מפעילות עם נתח שוק דומה של כ- 30%-35%. כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של גולן טלקום אפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי והביאה לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר. גולן טלקום הציעה, לראשונה בישראל, הצטרפות, רכישת קו וביצוע פעולות בחשבון אונליין, הפרדת כרטיס הסים מהמכשיר הנייד בעת הצטרפות למפעילה הסלולרית, שירות לקוחות בתוך החברה ומחיר זול לצרכן. כתוצאה מכך, קיבלה גולן טלקום מעמד של חברה לגיטימית מול המתחרים, כשכיום היא עומדת על למעלה מ- 615 אלף לקוחות חדשים עם 12% נתח שוק.

ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה: "איגוד השיווק הישראלי החליט להעניק השנה למיכאל גולן את התואר - איש השיווק של שנת 2014 בעקבות הצלחתו המדהימה בתחום הסלולר. מיכאל גולן, איש שיווק יוצא דופן, בעל חזון ורצון לשינוי, עם כוח אדיר ומוטיבציה להשפיע הצליח לגרום למהפכה אמיתית בכך שיצר תחרות מחירים, חדשנות וגיוס מספר משתמשים רב בזמן כה קצר".

אבי כץ. יוסי רוזנבוים,
זכה בשנה שעברה. אבי כץ/יוסי רוזנבוים

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים מדי שנה לאנשי שיווק שמאופיינים בייחודיות ובחדשנות. חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. התואר ותעודות הוקרה לאנשי השיווק של החודש הוענקו בכנס השיווק השנתי שהתקיים היום.

בין אנשי השיווק של 2014 נמצאים העיתונאי בן כספית, בזכות הצלחתו של העיתון "סופהשבוע", ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק של טרה בזכות הצלחת הקמפיין "מהפכת הוצאת החומרים המשמרים" לגבינה הצהובה "נעם" מבית טרה, יוני- אורן בר גיל סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין בזכות המהפכה הצרכנית בתחום מחירי משקפי השמש בארץ, אלדד קובלנץ, מנכ"ל החינוכית, בזכות קמפיין ממוקד ואפקטיבי המשלב בין קמפיין אינטרנטי ברשתות החברתיות, לקמפיין קלאסי בשתי תחנות הרדיו המובילות והפיכת הגוף הציבורי חסר הצופים לגוף מוביל בשוק שידורי בילדים, עוד.

בין אנשי השיווק של העשור האחרון נמצאים גיא רולניק
עורך ראשי ומייסד The Marker, טמירה ירדני מבעלי "טדי הפקות", אפי רוזנהויז מנכ"ל שופרסל, אבי ניר מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת ואבי כץ, מנכ"ל ובעלים של רשת "קופיקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully