וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובה בפייסבוק נגד שולי מועלם עלתה לדובר סגן שר החינוך במשרתו

12.1.2015 / 13:56

סגן שר החינוך אבי וורצמן ממפלגת הבית היהודי הוציא הודעה לתקשורת ובה הודיע כי פיטר את הדובר שלו, אודי טנא, לאחר שזה כתב תגובה לפוסט בפייסבוק נגד חברת המפלגה שולי מועלם. טנא כתב כי מועלם "עשתה הון פוליטי מהיותה אלמנת צה"ל"

אודי טנא. באדיבות המצולמים
"התבטא באופן חמור נגד חברת כנסת שחוותה על בשרה את הדבר הנורא מכל". אודי טנא/באדיבות המצולמים

סגן שר החינוך אבי וורצמן ממפלגת הבית היהודי פיטר את יועץ התקשורת שלו, אודי טנא, לאחר שזה כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי חברת הכנסת שולי מועלם, גם היא מאותה מפלגה, "עשתה קמפיין והון פוליטי מהיותה אלמנת צה"ל". בהמשך מחק טנא את התגובה.

וורצמן, שהוציא על כך הודעה יזומה לתקשורת, כתב כי הודיע לטנא, מבלי לנקוב בשמו, על פיטוריו וסיום תפקידו באופן מיידי בעקבות "הדברים החמורים שנכתבו על דעתו האישית בלבד". הוא הוסיף: "הדברים מנוגדים בתכלית לעמדתי והערכתי העמוקה לשולי ופועלה. אני לא מוכן לקבל מצב בו עובד ציבור מתבטא באופן חמור נגד חברת כנסת שחוותה על בשרה את הדבר הנורא מכל וזה אובדן בעל שנפל בעת מילוי תפקידו כלוחם ומפקד בצה"ל" הוא קרא לכל מתפקדי הבית היהודי לתמוך במועלם בפריימריז ביום רביעי הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שנמחק, הי"ד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אודי טנא מונה לתפקיד דוברו של וורצמן לפני קצת יותר משנה והחליף בתפקיד את נעמה כהן יחזקאלי שעזבה לטובת משרת דוברת אוניברסיטת אריאל. במסגרת לימודיו לתואר שני החל לעבוד בדוברות משרד המשפטים, בהמשך שימש כדובר ויועץ תקשורת ליו"ר וועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת במשך שנתיים ולאחר מכן שימש כדובר לחבר הכנסת שמעון אוחיון מישראל ביתנו.

אודי טנא בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully