וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 10: ניר נוימן יערוך את "המגזין עם אושרת קוטלר"

12.1.2015 / 17:19

פרסום ראשון: ניר נוימן מונה לתפקיד עורך "המגזין עם אושרת קוטלר" בערוץ 10, והוא יחליף בתפקיד את ברוך שי שהודיע על פרישה. עוד מבית הוורד: המהדורה המרכזית של חדשות 10 עם תמר איש שלום תשודר הערב בשידור חי מפריז

שי ודרור מראיינים את אושרת קוטלר. צילום מסך
אושרת קוטלר/צילום מסך

ניר נוימן מונה לתפקיד עורך "המגזין עם אושרת קוטלר", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. נוימן, עד עתה עורך "צינור לילה", יחליף בתפקידו את ברוך שי שהודיע לאחרונה על פרישתו מהתפקיד.

נוימן, לצד מגיש "צינור לילה" גיא לרר, חתום על שינוי שנעשה בשנה האחרונה בקו העריכתי של "צינור לילה" שהפכה למעין מהדורת חדשות אלטרנטיבית והוציאה תחת ידיה שורת תחקירים וראיונות שעמדו במרכז סדר היום התקשורתי, בהם מחאת דוד הנח"לאוי, האקדח המודפס שהוכנס אל הכנסת, מחאת המילקי ואחרים.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים, ומסרו: "חדשות 10 שמחה לקדם לאחד מתפקידי העריכה הבכירים בחברה עיתונאי משורותיה, שעשה עבודה עיתונאית תחקירית מצוינת במערכת "צינור לילה" והביא יחד עם גיא לרר את התוכנית לשיאים מקצועיים ולשיאי צפייה". עוד הוסיפו בחברה: "זו הזדמנות לברך ולומר תודה לברוך, מעורכי החדשות והמגזין המוכשרים בחדשות 10, שמגלם באופן מושלם את הרוח העיתונאית של החברה – חתירה לאמת, היעדר פחד, יצירתיות וחדשנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בון סוואר דה פריז. תמר איש שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב יורד על פריז

ובתוך כך, המהדורה המרכזית של חדשות 10 תשודר מאולפן מיוחד שימוקם בכיכר הרפובליקה בפריז. המהדורה תשודר הערב בשידור חי מירושלים, שם תשדר אושרת קוטלר, ומהאולפן בפריז ממנו תשדר תמר איש-שלום.

איש-שלום יצאה כבר אמש לצרפת, מיד לאחר שידור המהדורה המרכזית מירושלים, ובפריז צילמה במהלך היממה האחרונה ראיונות וכתבות שאותם תביא הערב במהדורה במשדר מיוחד יחד עם שליח חדשות 10 לפריז, אור הלר ושורת אורחים. במשדר היום ייקחו חלק גם כתבת חדשות 10 באירופה, מירי מיכאלי, שליח חדשות 10 לגרמניה, דב גיל-הר, פרשן חדשות 10 לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, הכתב המדיני מואב ורדי, והכתב הפוליטי נדב פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully