וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל פוליאקוב ואילן פלד מצטרפים לערוץ 1

15.1.2015 / 13:44

אחרי שכיכבו בערוץ 10 ופרשו בטונים צורמים מקשת, מצטרף צמד הקומיקאים למערך סיקור הבחירות של הערוץ הראשון ומערכונים של השניים ישולבו באולפן הבחירות בהגשת יעקב אילון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמד הקומיקאים יעל פוליאקוב ואילן פלד יצטרפו לצוות סיקור הבחירות של הערוץ הראשון ומערכונים של השניים ישולבו באולפן הבחירות בהגשת יעקב אילון. שניים יעלו סדרת מערכונים בהן יככבו יעל ואילן, שתי נשים המקימות מפלגה בשם "שלא נס ליחם", וערוץ 1 ילווה את מסען ההומוריסטי לכנסת.

צמד הקומיקאים המוערך מצטרף לרשות השידור לאחר שבשנה שעברה הסתיים בטונים צורמים שיתוף הפעולה שלהם עם הזכיינית קשת, עמה התקשרו לטובת סדרת מערכונים קבועה בשם "להקת ארבע" שהופיעה ב"ארץ נהדרת" ותארה להקה שמופיעה בקיבוצים עם גרסאות כיסוי ללהיטים, זאת בסגנון ההומור הפרוע האופייני לשניים. עם "ארץ נהדרת" חתמו פלד ופוליאקוב לאחר שסדרות המערכונים שלהם ששובצו בתכנית "מה נסגר?" בערוץ 10 זכו לתשבוחות המבקרים.

מרשות השידור נמסר: "פוליאקוב ופלד, השחקנים והכותבים, יביאו למסך הערוץ הראשון סדרת מערכונים ססגוניים, שמשקפים את פניה של החברה הישראלית. המערכונים ישודרו במהלך השבועיים שלפני הבחירות וביום הבחירות יצטרפו לאולפן הבחירות עם יעקב אילון לאתנחתא הומוריסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully