וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחם בטייקונים? יועצו החדש של כחלון - מייעץ גם ליצחק תשובה

18.1.2015 / 11:49

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, גייס לשורותיו את יועץ התקשורת רונן משה, אשר משמש במקביל גם כיועץ התקשורת של חברת "דלק קידוחים" בבעלותו של יצחק תשובה ונחשב מקורב גם למשפחת עופר. משה: "אם נראה לכם שכחלון סופר מישהו בנושאים האלה אז אתם לא מכירים את כחלון"

מפלגת כולנו, ינואר 2015. תמיר ברגיג, מערכת וואלה! NEWS
מפלגת כולנו, ינואר 2015/מערכת וואלה! NEWS, תמיר ברגיג

נלחם להורדת יוקר המחיה: יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, גייס לשורותיו את יועץ התקשורת רונן משה, אשר משמש במקביל גם כיועץ התקשורת של חברת "דלק קידוחים" בבעלותו של יצחק תשובה. בעבודתו של משה אצל השניים במקביל אין בעיה חוקית, אבל היא מעלה שאלות סביב הבטחתו של כחלון להילחם בטייקונים ובריכוזיות. משה, לצד מועמד מספר 11 ברשימה ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד, אף נחשב מקורב מאוד לאודי אנג'ל ולמשפחת עופר ומייצג אותם מול התקשורת.

בשבוע שעבר, בראיון לוואלה! חדשות, נשאלת כחלון על יחסיו עם תשובה ועם איש העסקים קובי מיימון, השותפים בנובל אנרג'י, והשיב: "תשובה הוא אמנם תורם למכללה, אבל לא לי. מעולם לא קיבלתי ממנו תרומה, לא ביקשתי והוא לא ביקש. החברים שעושים את זה בפייסבוק, עושים את זה מתוך רשעות לשמה. אם הייתי רוצה לעבוד במגזר הפרטי, הייתי עושה את זה. עבדתי במכללת נתניה, אין למכון המחקר של המכללה קשר ליצחק תשובה, הוא לא קיבל ממנו אגורה - לא במישרין ולא בעקיפין".

זו לא הפעם הראשונה בה רונן משה "מואשם" בניגוד עניינים סביב עיסוקיו כיועץ פוליטי. לפני כחצי שנה הצטרף לקמפיין שניהל בנימין בן אליעזר לתפקיד נשיא המדינה. לדה מרקר אמר אז כי "הוא לא חלק מהקמפיין אלא 'מייעץ לפואד מעת לעת'". במקביל, שימש משה גם כדירקטור בחברת החדשות של ערוץ 2, כנציגם של בעלי הזכיינית רשת אך מעולם לא פירסם גילוי נאות על העובדה שהוא "מייעץ מעת לעת", כולל בעת הזו, לאדם המסוקר יום יום בחדשות. שנה לפני כן, בשנת 2013, פרסם אתר העין השביעית כי במקביל לתפקידו בדירקטוריון חדשות 2 עבד משה גם כיועץ תקשורת למפלגת הליכוד בתקופת הבחירות לכנסת.

רונן משה מסר בתגובה: "אם נראה לכם שמשה כחלון סופר מישהו בנושאים האלה אז אתם לא מכירים את כחלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully