וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי בשירות ביבי: מצטרף למטה ההסברה של הליכוד

19.1.2015 / 18:09

אחרי שאתמול נודע כי מנהל ההסברה ועורך מעריב לשעבר, יואב צור, ומנהלת הקמפיין לתקשורת הרוסית, דינה מרגולין, עוזבים את מטה ההסברה - היום מודיעים בליכוד כי שכרו את שירותיו של השדרן דידי הררי כיועץ

דידי הררי. ניר פקין
דידי הררי/ניר פקין

מגיש הרדיו והטלוויזיה דידי הררי מצטרף כיועץ בכיר לקמפיין הליכוד - כך מודיעה היום (שני) המפלגה. הררי, אשר יסייע לצוות הבכיר המנהל את הקמפיין, אמר: "החלטתי להצטרף כיועץ דווקא לקמפיין הליכוד כי אני מאמין בדרך של הליכוד ובמנהיגותו של ראש הממשלה נתניהו. במציאות שבה אנו חיים, אין ספק שנתניהו הוא המבוגר האחראי שצריך להוביל את מדינת ישראל אל מול האתגרים העצומים הניצבים בפנינו".

כניסתו של הררי לצוות הקמפיין מגיעה לאחר שורת עזיבות שנעשתה בימים האחרונים על רקע חילוקי דעות קשים במטה ההסברה - פחות מחודשיים לבחירות. אתמול הודיע מנהל ההסברה של הקמפיין, עורך מעריב לשעבר, יואב צור על התפטרותו. על פי הפרסומים, צור הביע התנגדות חריפה לרבים מהמהלכים ולהחלטות שהוביל יועצו האישי של נתניהו ניר חפץ. לעזיבתו של צור מצטרפת זו של מנהלת הקמפיין לתקשורת הרוסית, דינה מרגולין, אשר אף היא עזבה במפתיע את המפלגה תוך ידיעות באשר לאי שביעות רצונה מהאופי אותו לובש הקמפיין בניהולו של חפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully