וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענני תקשורת: הילה פחטר תשמש כסמנכ"לית קשרים בינ"ל

22.1.2015 / 12:31

אחרי שעזבה לפני כשנה את קשת, מצטרפת מי ששימשה כמנהלת מחלקת היח"צ של הזכיינית לתפקיד חדש בחברת ההפקות - סמנכ"לית קשרים בינלאומיים ותקשורת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילה פחטר מצטרפת לחברת ההפקות "ענני תקשורת" שם מונתה לסמנכ"לית קשרים בינלאומיים ותקשורת - כך מודיעה היום (חמישי) החברה. פחטר תנהל את הפעילות הבינלאומית והתקשורתית של החברה, תחת המנכ"לים השותפים אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר. החברה בבעלות אודי מירון שמשמש בה גם כיו"ר פעיל. דובר החברה ומנהל יחסי הציבור שלה רואי עוזרי ימשיך בתפקידו במקביל ובכפוף למנכ"לים.

בחברה מוסרים כי "במסגרת תפקידה, תרכז פחטר את הפעילות הבינלאומית של החברה הכוללת פיתוח, הפקה ומכירת פורמטים המיועדים לשידור בשוק הבינלאומי, מכירת תכנים מקוריים לגופי שידור בינלאומיים ופיתוח שיתופי פעולה עם ערוצים בחו"ל להפקה משותפת של תוכן לשידור". בנוסף, תנהל את תחום התקשורת מול התאגיד העולמי "ויאקום", שענני תקשורת היא המפעילה המקומית של ערוציו בישראל.

בתפקידה האחרון נמנתה הילה פחטר על מחלקת יחסי הציבור והדוברות של קשת זכיינית ערוץ 2 בה עבדה כ-7 שנים, במסגרתן ניהלה כשנתיים את מחלקת יחסי הציבור. לפני כן, עבדה 3 שנים בריכוז הכתבים של חדשות ערוץ 10 ובמערכת החדשות של ידיעות אחרונות.

חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" היא אחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל ובבעלותה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully