וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד ויגאל סרנה, העימות

22.1.2015 / 14:27

עימות סוער בין ח"כ איילת שקד לבין עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה על רקע התנגדותה להעניק לו את פרס אשכול. סרנה: "יש לי הרגשה לא טובה שבסוף איילת היא זו שתעניק לי את הפרס". צפו

ראובן קסטרו

עימות סוער בין ח"כ איילת שקד לבין עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה על רקע התנגדותה של שקד להענקת פרס אשכול לסרנה. המפגש בין השניים נערך במסגרת התכנית "תיק תקשורת" של החינוכית, בהנחיית חיים זיסוביץ', אשר תשודר הערב (חמישי) ב – 17:30 בערוץ 2.

"אתה הולך לקבל את הפרס מידיו של אדם שהנה תיאורו: רעיל, מופרע, פרנואיד, מסית, פירומן שמגיע לאורגזמה באש שהוא עצמו מבעיר. יש אי נוחות בלחיצת ידיים לאדם מהסוג הזה", נשאל סרנה, והשיב כי "יש אפשרות מצמררת או מלבבת שאיילת תעניק לי את הפרס. אני אגיד לך זה יכול לקרות שהפרס מוענק אחרי הבחירות ובסיטואציה מסוימת בנט וביבי ילכו ביחד ויקימו ממשלה ברוטציה היא תהייה שרת ההתעמלות והתרבות, איילת תצטרך לתת לי את הפרס".

סרנה הוסיף כי כבר קיבל בפועל את הפרס, שנלקח מתקציב 2014 של המשרד, וכעת רק נותר טקס ההענקה, אליו בכוונתו להגיע. "את תתני לו את הפרס?", נשאלה ח"כ שקד, אשר השיבה כי "אני לא חושבת שאדם שקורא לפגוע בראש הממשלה – מגיע לו פרס ממדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully