וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי אלימלך רם הלך לעולמו

רם נפטר בתל אביב בגיל 85. בחייו מילא שורה של תפקידים ברשות השידור בהם קריין ב"קול ישראל", כתב מדיני, עורך ומנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון. יעקב אחימאיר: "כולם הללו את יושרו והגינותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאי אלימלך רם הלך לעולמו היום (שני) בתל אביב בגיל 85. רם מילא שורה של תפקידים ברשות השידור. בשנת 1952 הצטרף ל"קול ישראל" ושימש כקריין, עורך ומנהל חטיבה.

בשנת 1971 יצא רם מטעם הסוכנות היהודית לארצות הברית כדי לכהן כשליח עלייה מרכזי בוושינגטון. לאחר חזרתו לישראל בשנת 1974 הוא הצטרך לחטיבת החדשות בערוץ הראשון ושימש ככתב מדיני, כתב בכנסת ועורך "מבט לחדשות". בין השנים 1982 ל-1986 שימש כשליח הרשות בארצות הברית. עם חזרתו לארץ החל לשמש כמנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון. לאחר עזיבתו הצטרף למשרד הלובינג "פוליסי" ושימש כסגן נשיא של המשרד וכאחראי על הפעילות בכנסת.

"תמיד היה ישר עם המקורות שלו, תמיד התנהג בצורה הגונה"

יעקב אחימאיר היה מי שהחליף את רם בתפקיד כתב קול ישראל בוושינגטון. מאז הוא נותר ביחסים קרובים עמו ועם אשתו של רם, ציפורה. "כבר לתכנית הראשונה שלו ברדיו בשנות ה-50 היה אופי חברתי", נזכר אחימאיר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "הוא מילא ממש את כל התפקידים העיתונאים המרכזיים ברשות השידור. תמיד היה ישר עם המקורות שלו, ותמיד התנהג בצורה הגונה בכל שנגע לדיווחיו והידיעות שהעביר. אני זוכר שהיה נוהג להתרגז כאשר קולגות או מתחרים היו מפרסמים דברים לא נכונים או מדויקים", הוא אומר ומוסיף גם כי רם "מעולם לא שכח את עברו בתנועת השומר הצעיר".

ביום העצמאות האחרון הוענק לאלימלך רם אות יקיר העיר תל אביב. חמש שנים קודם לכן חגגו לו בני משפחתו וחבריו יום הולדת שמונים בביתו בצפון תל אביב, שם נשאו לו דברי ברכה ושוחחו על הקריירה העיתונאית הענפה שלו. "כולם הללו אז את יושרו והגינותו", מוסיף אחימאיר. "הוא היה אדם מאוד חברתי ומשפחתי ותמיד התאפיין בצניעות".

רם הותיר אחריו אישה, שני בנים, שלושה נכדים ושלושה נינים. הוא ייטמן מחר בשעה 16:00 בבית העלמין בקריית שאול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully