וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטלבאום תובע את ויזנטל: "הושעיתי על סמך שמועה"

27.1.2015 / 10:44

עורך "פוליטיקה" שהושעה מתפקידו בעקבות פרשת האימייל המשמיץ - תובע את עלבונו מהעורך הזמני של רשות השידור יונה ויזנטל ומאשים אותו בהפעלת שיקולים פוליטיים פסולים מתוך רצון לרצות את שר התקשורת הקודם גלעד ארדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונה ויזנטל ומשה נסטלבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם שובו מהשעיה לעריכת התכנית "פוליטיקה" מגיש השבוע משה נסטלבאום תביעה בסך 300 אלף שקלים נגד העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל - מי שהחליט להוציא אותו לחופשה לאחר שעקבות של אימייל אנונימי שהשמיץ בכירים ברשות הובילו אליו. נסטלבאום טוען כי ויזנטל הפעיל שיקולים זרים ופסולים, פוליטיים, בקבלת ההחלטה להשעותו מתפקיד.

בתחילת החודש הופצה ברשות השידור ומחוצה לה הודעת אימייל שהשמיצה בכירים רשות השידור ובעלי תפקידים בולטים בה. בהודעת המייל היה כתוב גם השם moshe nestel כשמו של השולח. מעיון בה היה נראה כאילו השולח, שביקש להסתתר מאחורי הכתובת "גרון עמוק מאוד" שכח למחוק את שמו שהופיע כ"משה נסטל", וכאילו ההודעה נשלחה, למעשה, על-ידי משה נסטלבאום, הידוע בכינויו "נסטל". תוך זמן קצר הודיעו לו מנהליו כי הוא מושעה עד לבירור העניין זאת למרות שהכחיש קשר להודעה והגיש, ביוזמתו, תלונה ליחידת הסייבר במשטרה על-מנת שזהותו של השולח האנונימי תיחשף.

עוה"ד אמיר טיטונוביץ, המייצג את נסטלבאום טוען בשמו כי "ויזנטל הסתפק בשמועות ולא ערך בדיקה כלשהי לפני שהחליט לאסור עליו 'מעכשיו לעכשיו' להגיע לעבודתו, וזאת לאור להיטותו הרבה למנות ל'פוליטיקה' עורך, שיסור למרותו.".

טרם התקבלה תגובתו של ויזנטל לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully