וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן ליאור פורש מתפקיד דובר המשרד להגנת הסביבה ומצטרף למוזיאון ישראל

27.1.2015 / 12:29

אחרי כשלוש שנים בתפקיד יעזוב רן ליאור את תפקיד דובר המשרד להגנת הסביבה - כך נודע לואלה! ברנז'ה. הוא ישמש כמנהל השיווק של מוזיאון ישראל בירושלים. "הצלחנו להציב את המשרד בחציון המוביל של סיקור משרדי הממשלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן ליאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר המשרד להגנת הסביבה רן ליאור הודיע על פרישתו מהתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ליאור, המשמש בתפקיד כשלוש שנים, ימונה למנהל השיווק של מוזיאון ישראל בירושלים.

לפני שפנה לתחום הדוברות ויחסי הציבור היה ליאור עיתונאי במשך שנים ארוכות. את דרכו בתקשורת החל ככתב נוער במקומון ידיעות אחרונות "'על השרון" ובמהלך שירותו הצבאי שימש ככתב צבאי בעיתון "במחנה'. עם שחרורו הצטרף לחדשות 10 ככתב תשתיות וככתב חינוך, בהמשך שימש גם כרכז כתבים בעיתון "ישראל היום". לפי שהצטרף לעיתון מילא את תפקיד יועץ התקשורת של שרת התרבות והספורט לימור לבנת.

ליאור אישר את הפרטים ומסר: "זו הזדמנות להודות לכל אחת ואחד מעובדי המשרד להגנת הסביבה שבזכותם הצלחנו להציב את המשרד בחציון המוביל של סיקור משרדי הממשלה וסיימנו את 2014 עם עלייה דרמטית של 50% בהיקף הסיקור החיובי. כאזרח, אני שמח שאלה האנשים של השירות הציבורי. אני נרגש מהדרך החדשה ומההזדמנות להיות חלק מהצוות של אחד המוזיאונים המובילים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully